Ceca82 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 ja nå har prinsen blitt født... 15 juli så han enden av tunnelen. Brukte kun 1 time og 15 fra jeg kom inn på føden til han var på brystet. ikke 5 min med pressveer en gang. utrolig deilig.. Irronisk var det første jeg sa når han hadde kommet ut var "YES NÅ ER JEG FERDIG, TAKK GODE GUD FOR AT DET GIKK FORT".. så med dette vil jeg takke for meg for nå har jeg gjort mitt når det gjelder befoljningen i dette landet.,. hihi takk for meg..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Håper Gud er like god med meg også ;-) Gratulerer så utrolig mye med gutten din !
Ceca82 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 det håper jeg også for din del.. hihi jeg fikk ikke noe smerte stillende denne gangen å det gikk fint, men jeg selv hadde bedt om det viss det hadde holdt på noe lengre for å si det sånn.. men utrolig nok når ungen er ute er det ikke vondt noe lengre.. merkelig dette.. men lykke til til deg også så får vi håpe det det går bra med deg også
Sannellerslik? Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 gratulerer!:-) gleder meg til det er min tur å skrive: takk for meg..;P
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer så mye! Skulle på mange måter ønske at jeg også kunne få en så rask fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå