Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei, hei Det er du som er tidligere Asterixa ikke sant? Hvor gamle er barna dine nå igjen? Hadde et annet nick tidligere...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2008 Vi var nemlig på Alcudia i juni, og traff en familie der... Var to av dine barn der? Med besteforeldrene sine? Må bare spørre, for jeg har lurt så veldig på akkurat det
Sånn kan det gå Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Nope. Det var de ikke. Vi var på bilferie med telt i Sverige og på Østlandet hele gjengen i sommer vi. Super tur. Våre barn har dessverre ikke den typen besteforeldre som har barnebarna med på noe som helst.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Hehe, det var nesten litt synd Eldste min lekte så godt med de to barna Vi har ikke heller slike besteforeldre desverre
Sånn kan det gå Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Eldstemann er blitt 17 og minsten blir 3 i høst. Så egentlig er jeg ute av BIM for lenge siden, men surfer innom innimellom likevel. ;-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 Du skal ikke ha flere da? Jeg meldte meg inn igjen for en liten mnd siden, men fikk sterke smerter og blødninger, på sykehuset fant de ut at det var svangerskap utenfor livmoren og en stor cyste på en eggstokk... Så nå sitter jeg her med et stort sår/arr på magen istedet Jaja, skal prøve igjen når ting faller mere på plass
Sånn kan det gå Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Huff da. Hørtes ikke greit ut. Nei, vi skal ikke ha flere. Vemodig, men en gang må man jo sette sluttstrek også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå