Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sprukket så innmari i det siste! ikke det at jeg ikke hadde forventet noe annet, men lurer på om noen her inne har noe bilder av seg selv om hvordan disse merkene blir seende ut etter fødselen?.. syntes dere det var kjipt med disse merkene, eller ble de ikke så ille som dere trodde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble slett ikke så ille som jeg trodde. Men har ikke noe bilde nå, siden de er røde og duste etter ny fødsel...

Skrevet

Syns det var veldig kjipt ja, magen ble skrukkete og rynkete og så ut som huden i ansiktet på en åttiåring:-s

Derfor har jeg like godt skjært vekk hele magen, hehe.

Skrevet

Går det an å gjøre noe med det når du har helt flat mage? Kan vel ikke skjære den vekk da liksom :P

Skrevet

*kremt* nei, du sier noe der, hehe;-)

Men hvis du har strekkmerker og helt flat mage, har du vel ikke løshud, og da blir ikke strekkmerkene sånn rynkete, blir de?

Jeg har jo flat mage nå da, men noen strekkmerker er der fortsatt. Men de plager meg ikke noe særlig, for huden er ikke stygg der.

Skrevet

Nei har ikke løshud. De blir bare rynkete hvis jeg bøyer meg litt. + at navlen er ganske ødelagt. Er liite pent da :/

Men skal ikke klage, selv om jeg enda ikke har vist meg i bikini i år..

Skrevet

hhhhaha jeg har strekkmerker som ett verdensatlas på magen... så ikke klag dere som har ett par;)

Skrevet

Hvorfor kan ikke de som har et par klage?

Det funker jo ikke sånn.

Det går på selvfølelsen, og en med et par strekkmerker kan føle det mye verre enn en som godtar seg selv med magen full.

Skrevet

Jeg fikk et "fint" bånd av rødlilla sprekker rundt hele magen.. Har fått en krem av svigerinna mi fra Nederland som skal gjøre de lysere.. Plages egentlig ikke av de.. Ikke så mye som jeg trodde jeg skulle gjøre ihvertfall.. Men når jeg holder inn magen, så er den ikke mye pen.. Rynkete og fæl :P (4 mnd siden jeg klemte ut denna ungen :P) Men men.. det fårn vel leve med.

Skrevet

Godt sagt Monajenten. Jeg har forøvrig ikke et par. Har ikke giddet å telle dem for å si det sånn;)

Skrevet

jeg har og fått strekkmerker.. utrolig kjedelig men får bare leve med dem.

har sikker 20 stk.. det som irriterer meg er at de kom etter fødselen... arrrrggg... og selvsagt etter fødsel nr 2

Skrevet

jeg har strekkmerker, og egentlig så gir jeg beng. de er hvite og jeg er hvite. selvsakt syns de. men ta meg som jeg er, eller lavær ;-)

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker på siden og fra navlen og ned til symfysen (sprakk i uke 35-36...), synes ikke det så så ille ut da jeg var gravid... Men nå 4 1/2 mnd etter ser jeg helt jævlig ut...Regner med de bleiker etterhvert og vises mindre da ;-) Men de aller aller fleste får strekkmerker (heldige er de som slipper), og det er jo egentlig ikke verdens undergang...?

Skrevet

Troika: Mine har bleknet veeldig (10 mnd etter fødsel nå). Enda tidlig for deg. Jeg har brukt Vichy sin krem. Vet ikke om det er på grunn av den eller om de hadde bleknet uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...