Ksenia & Anjem Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Gikk til trening (ca 20 min) Var med på gruppetime kondisjon 40 minutter og deretter 5 minutter senere var jeg med på 55 min styrke Men jeg gikk IKKE hjem hehe..det begynte å pøøøøsregne! Nå blir det sunn middag med kylling =)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Så flink du er:) Skulle ønske jeg hadde anledning til å trene, men etter ett år som "støttemedlem" på 3t meldte jeg meg ut desverre, fikk aldri tid til å trene:(
Elfi regndråpe Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Så flink du er! All grunn til å være stolt Kunne ønske jeg var like flink... :S
Ksenia & Anjem Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme i permisjon derfor jeg har mulighet Blir nok ikke så ofte når jeg begynner å jobbe igjen dessverre:(
Elfi regndråpe Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har også muligheten, er mer orket det står på her i gården... Er jo ganske mye som er mye mer behagelig å gjøre Sitte i sofaen og glo meningsløst på tv'en for eksempel Skal sies at jeg har vært ute og gått lang og rask tur idag da så er ikke helt slapp. Men ikke like flink som deg...
OsloMor Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Du må jo ha ny kropp så mye som du trener, flink er du iallefall:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå