Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 om hva som helst, egentlig?? å om kjønn på bebiss?? ;o) stemte noe av d du har blitt spådd om? =)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 jeg ble spådd av en synsk om at jeg var gravid... trodde ikke helt på det, før mensen uteble å jeg tok en test ikke planlagt eller noe, gikk på pilla Så ble litt overraska da
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg ble spådd av ei skrulle på tivoli for mange år siden. Hun sa "Do har 2 menn do ikke greier å velge mellom". Det var bare bullshit. Hun sa ikke noe i det hele tatt som hørtes vettugt ut. Da jeg spurte henne om hvor mange barn jeg kom til å få sa hun "Så mange do vil". Ha, ha.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 hehe, ja d var jo veldig informativt ;o) nooot.... safa' seg, hun ;o) andre??? =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå