magen vokser!! Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 hei hei noen som vet hvor man finner sesonger av dette på nettet? har funnet og sett de norske. men kan ikke finne dansk og svensk verson.. fant en side men der måtte man betale lisens... er helt hekta..kan noen hjelpe?
StoltMammatillvårprins Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hej, gå in på svt.se klicka på program a-ö längst till höger och välj barnmorskorna Kos dig!!! Kram
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 jeg vil se jeg også! hvor fant du de norske??
Maf og lillemann Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 www,kanal4.dk seks sesonger av "de unge mødre". kjempegøy ! =)
*happyme* Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er super kløne på pcen.Prøver å få sett barnmorskorna,fant tre episoder på pirate bay..Men jeg får ikke åpnet de og sett de..De er torrents..eller hva der nå sto..Noen som kan forklare meg hvordan jeg får sett de? Med TESKJE=)
Gjest Tina-Mari Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Hei jenter! Hvordan finne ungem mødre og jordmødre på norsk på nettet? Bor i Spania og vil gjerne se dem!
Adjoa Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Viss det er "jordmødrene" som gikk på NRK det er snakk om så finner du dem på nrk.no. Prøv på http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619.
Seeya Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Dytt! Hvor så du unge mødre norsk på nett? Bare funnet dansk jeg.. Kjøpte tilgang i 5 dager.. men skjønner jo ikke bæret av hva de sier. Dansk er så vanskelig å få med seg med mindre man konsentrerer seg skikkelig og da er det tungt å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå