Gå til innhold

planer for førstkommende helg da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv så skal vi en tur på tusenfryd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboers bror og dame kommer hit på ferie, så vi får se hva helga bringer. Har foreløpig ingen planer, vet bare at om jeg får tilbud om jobb kommer jeg til å takke pent nei, har jobbet 1 og 2 dager nå de siste 5 helgene, i tillegg til å jobbe i uka.

Skrevet

Ingen spesiselle planer nei.

Tusenfryd hørtes kjekt ut. Har faktisk aldri vært der...

Skrevet

da anbefaler jeg deg og ta en tur ditt vist du ikek bor alt for langt unna,er veldig greit der

Skrevet

Har ingen planer i helga. Får se hva vi finner på. Er ikke så mye jeg orker med stor mage og bekkenløsning :)

Samboern er på sjøen også. Har vært vekke 2 uker nå, og kommer hjem om 3 uker.

Skrevet

Er det fint vær skal vi en dag til Koster,bade,leke i sanda og "fiske" krabber. Ellers aner jeg ikke.

Eller jo vi skal på fisketur,har lovt eldsta det.

Skrevet

Bor langt ifra. Tror nok barna med fordel kan bli noen år eldre og:-)

Skrevet

Har ingen planer enda, deilig:0) Har ferie ut denne uken, og synes det er luksus å kunne ta ting som de kommer:0)

Skrevet

Nei, lite planer her i gaarden. Men paa fredagen skal vi ta ungene med ut og spise lunsj paa italiensk resturant tror jeg.....

Skrevet

Jeg skal på fest rett og slett på lørdag. Så tenkte jeg skulle sende mannen ut på fredagen.. (jeg er gravid da så blir jo ikke drikking på meg, men blir nok gøy likevel). Søndag skal vi på besøk til vennefamilie.. Det blir kos, grilling og barna kan leke, særlig hvis det blir fint vær:)

Skrevet

Vi skal ha grillfest med venner og deres barn på fredag (Vi blir rundt 26 stk), og på lørdag drar vi på hyttetur(kun en natt for å feire Olsok)

Skrevet

Ja, her blir det fult kjør *nesten så jeg blir litt sliten når jeg tenker på det*ler*

På fredag får vi grillbesøk av en venninne med familie som er på ferie her sørafor, de flytta for 2 år siden til Lofoten. Gleder meg masse mye til å se de igjen alle sammen.

På lørdag i 12 tiden får vi besøk av noen venner av oss fra Ringerike, de møttte vi første gang i syden i 2005. Siden den gang har vi møttes en 4-5 ganger i året. Nå i september reiser vi 2 uker til Tyrkia sammen med dem, de har ei datter som er like gammel som snuppa (4 år). Vi begynner snart nedtelling til turen *ler* De blir til søndag, så jeg regner med det blir noen timer på stranda i helga:)

Med andre ord, her skjer det noe hver dag. Det aller, aller beste er jo at vi begynner ferie til fredagen, det gleder jeg meg møe til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...