lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 samboers bror og dame kommer hit på ferie, så vi får se hva helga bringer. Har foreløpig ingen planer, vet bare at om jeg får tilbud om jobb kommer jeg til å takke pent nei, har jobbet 1 og 2 dager nå de siste 5 helgene, i tillegg til å jobbe i uka.
NoDoubt Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Ingen spesiselle planer nei. Tusenfryd hørtes kjekt ut. Har faktisk aldri vært der...
ungdomsmor Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 da anbefaler jeg deg og ta en tur ditt vist du ikek bor alt for langt unna,er veldig greit der
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Har ingen planer i helga. Får se hva vi finner på. Er ikke så mye jeg orker med stor mage og bekkenløsning Samboern er på sjøen også. Har vært vekke 2 uker nå, og kommer hjem om 3 uker.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Er det fint vær skal vi en dag til Koster,bade,leke i sanda og "fiske" krabber. Ellers aner jeg ikke. Eller jo vi skal på fisketur,har lovt eldsta det.
NoDoubt Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Bor langt ifra. Tror nok barna med fordel kan bli noen år eldre og:-)
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Har ingen planer enda, deilig:0) Har ferie ut denne uken, og synes det er luksus å kunne ta ting som de kommer:0)
yasmina Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Nei, lite planer her i gaarden. Men paa fredagen skal vi ta ungene med ut og spise lunsj paa italiensk resturant tror jeg.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Jeg skal på fest rett og slett på lørdag. Så tenkte jeg skulle sende mannen ut på fredagen.. (jeg er gravid da så blir jo ikke drikking på meg, men blir nok gøy likevel). Søndag skal vi på besøk til vennefamilie.. Det blir kos, grilling og barna kan leke, særlig hvis det blir fint vær:)
~~DoraDora~~ Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 Vi skal ha grillfest med venner og deres barn på fredag (Vi blir rundt 26 stk), og på lørdag drar vi på hyttetur(kun en natt for å feire Olsok)
bente69;) Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 Ja, her blir det fult kjør *nesten så jeg blir litt sliten når jeg tenker på det*ler* På fredag får vi grillbesøk av en venninne med familie som er på ferie her sørafor, de flytta for 2 år siden til Lofoten. Gleder meg masse mye til å se de igjen alle sammen. På lørdag i 12 tiden får vi besøk av noen venner av oss fra Ringerike, de møttte vi første gang i syden i 2005. Siden den gang har vi møttes en 4-5 ganger i året. Nå i september reiser vi 2 uker til Tyrkia sammen med dem, de har ei datter som er like gammel som snuppa (4 år). Vi begynner snart nedtelling til turen *ler* De blir til søndag, så jeg regner med det blir noen timer på stranda i helga:) Med andre ord, her skjer det noe hver dag. Det aller, aller beste er jo at vi begynner ferie til fredagen, det gleder jeg meg møe til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå