Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei. Bare lurer på om det er noen som har prøvd lavpris sine stav tester. Og om en kan stole på de? Og evnt. hvilken som er best?
blirjegsnartmamma Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Det lurer jeg også på.. Særlig EL-testene.. Kontroll streken er nesten ikke synlig...
scoobydo Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 hei... tok en billigtest forrige lørdag... der kom opp en svak strek... litt vanskelig å si hva slags farge... men jeg er ikke gravid! men det sies at om streken er rosa...så er man gravid... men der kommer visst nok ofte opp "skyggestreker" som er veldig godt synlig også!
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei. Jeg og har tatt sist pp, men da ingenting. Men nå er det en rosa strek en ikke så klar som kontroll streken. Så lurer på om de er helt til å stole på. Føler meg ikke gravid, prøver å kjenne etter. men kan like godt være TR som snart kommer. Kjøpe en på apoteket imorgen, så får je se da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå