Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nok med at nicket ditt tid til ofte dukker opp, men har lagt merke til en ting til de siste dagene med nicket ditt..........så jeg lurer veldig på hvor mye du får betalt av moderator for å uthenge anonyme med hvem *du* tror det er og hvem *tråder* som er oppspinn eller ikke.

Jeg vil annse dette som en underkategori av hets da du tar drar opp enkelte nick i tråder som er startet av anonyme, fordi du er så veldig sikker i din sak!

Så derfor lurer jeg på hvor mye du får betalt siden du som sagt vet hvem som er hvem her inne?

Du kan jo også prøve meg da f.eks, siden jeg har vært inne på dib i noen år og hatt en rekke diskusjonstråder med deg.

Er du en slags *guru* for skravlere her på dib, så når du påpeker hvem tråd som er hva og hvem anonym som er hvem så er det liksom sånn det er?

Jeg lurer på hve som får deg til å tro at enkelte tråder er oppspinn, som f.eks morsmelktråden, hva får deg til å tro at det *ikke* finnes mennesker som gjør det? For jeg vet faktisk om de som har gjort det, selv om dette har vært opplyst først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du lage deg et nytt nick for å gjøre nettopp det du anklager meg for?

Skrevet

Nei da, dette laget jeg før jeg hadde deg i tankene så den trenger du ikke heve deg over.

Skrevet

Jeg vet hvem du er ;o)

Skrevet

Du kan tro og vite så mye du vil og ønsker,jeg er rimelig sikker på at du tar feil, men lurer fortsatt på hvorfor du hiver deg på tråder du mener er oppspinn og hvorfor du slenger nick i anonyme tråder?

Skrevet

En eneste gang har jeg gjort det, og så gidder du lage en egen tråd om det?

Enten er du dryppert, eller så er du en stor fan av han.

Skrevet

Klart det må være det, for hvem andre kan det være? Nei du, tråden her skrev jeg til deg nettopp fordi jeg ønsket, ikke noe under eller over, bare fordi.

Det trenger ikke være så komplisert alt skjønner du, det trenger ikke være en helt spesiell grunn til en hver ting,svar eller tråd.

Selvom du er vant med at ting fungerer her inne med *fan* så er det ikke slik det fungerer for meg eller en del andre av den grunn selvom man lurer på ting.

Denne dib siden har blitt en *se&hør* for mange, men det finnes mange som ikke er med i den gurutilstanden der vet du.

Skrevet

Hun tror hun er sjefen over alle sjefer. 18 unger og 56 år. Get a life!! Lite å gjøre borti gjørmehølet ditt?

Skrevet

Fytti så stygge dere er

Skrevet

Synest hun er koslig jeg :)

Skrevet

Hvor i alle dager sa jeg at den morsmelktråden var oppspinn?

Skrevet

Dette har ingenting om hun er hyggelig eller ikke,heller ingen heksejakt om enkelte tror det men hun har en tendens å opptre som en guru, nettopp pga en del som bukker seg i støvet da enkelte svarer her.

At dette skjer ubevist, men det er en skremmende tilstand her inne med enkelte som ser opp til nick.

Skrevet

Men kanskje Northern er en guru for mange her?

Hun svarer godt og velverveid, hun byr på seg selv og har mange gode råd basert på erfaringer.

Hun er rett og slett et meget meget flott eksemplar av arten mamma og medmenneske!

Skrevet

Takk tillab =o)

Og det heter vel Halleluja, du over her.

Og "amen" til slutt.

Ser at HI er her akkurat nå, så jeg ville bare si at du er tilgitt for blingsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...