VeslePhreaken Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Selv fikk jeg vesla i slutten av Mars.. Og søstern har termin i November =) I tillegg har jeg 11 andre venner som skal ha barn i løpet av dette året.. Hørte jeg noen sa babyboom?
* 5 om dagen * Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer :-)) dere kommer til å storkose dere sammen.barn som voksne. Dere er priviligerte,som har så mange rundt dere som har/skal ha barn. dere får ikke noen ledige sekund, til å kjede dere :-))
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer=) Eg fikk en jente 29 mai, stebroren min og samboeren har termin 9 september, og søstra mi og samboeren 18 november(jente der og). Så pappa og stemora mi får 3 barnebarn på et år..hehe=)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Ang babyboom; i nabolaget her er det en søskenflokk på 4. Alle fikk barn i løpet av 14 mnd. to av brødrene presterte å få tvillinger, så det ble 6 søskenbarn i løpet av 14 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå