Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 tok det lang tid før dere ble helt bra? har gått 9 dager å er fortsatt vondt,nesten vondere. ,huff, noen tips til att det skal bli bedre?
Northernlights Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Det tok nok ei stund, men du skal kjenne bedring snart. Jeg ble klippet og sydd bare første gang, og med nummer to rakk de ikke det, så jeg revnet bittelitt, men det var MYE bedre grosår enn klippet var,så alle fødlser etterpå har jeg selv bedt om å ikke bli klippa.
LizzyG Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Tok vel en uke tid før alt var greit igjen, eller til jeg ikke merket stingene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Det er sikkert like individuelt som smerteterskler er - etter ei drøy uke hjemme (ca 10 dager etter fødsel) var jeg i ganske fin form og hadde generelt lite smerter i underlivet til tross for både klipp og søm (ikke mange sting da, 5 i to lag, hva nå enn det betyr). Litt rart hvis jeg gikk lang tur, men klarte meg fint rundt uten smerter. Men mange anbefaler vel å sette seg i et grønnsåpebad for å rense dersom kroppen ikke helt hanskes med det selv? Regner med det er sånn stiv grønnsåpe og ikke flytende...?
snartmammapåny Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Det tar nok desverre litt tid, men det går over! Etter 6uker så var jeg fortsatt øm inni der. Var ikke lenger ondt å gå ol., men fortsatt ømt. Kunne ikke bruke tampong foreksempel. Ble klippet og revnet en hel del.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 revnet og ble sydd, ikke klippet. vet ikke hvor mange sting, de talte ikke sa de- men sydde i nesten en time. var vondt etterpå, gå og sitte i noen posisjoner. men ble bra etter 14 dagers tid for meg. sitt i badekar med grønsåpe bad, de hjalp veldig for meg. lindret godt. men gjorde det bare 2 ganger- har ikke badekar så måtte til svigers.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk hardangersøm med førstemann, og det var vondt LENGE. Stingene var borte etter ca 14 dager men fremdeles var det veldig ømt og stramt og jeg satt ikke normalt på nesten en mnd. Men når det først ble bra ble det også veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå