hotnsweet har 2 små.. Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Kan jeg gi prinsen min på 6 1/2 mnd noen smaks prøver på middags glass som er fra 8 mnd? Så lenge jeg moser maten litt ekstra? Er det ikke bare det at det er litt større biter i 8 mndglasset? Litt bedre med kjøttkaker og fiskeboller enn bare knust potet og gulrot hele tiden
petite fleur Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Vet ikke om det kun er det at det er større biter i 8 mndrs-glassene eller ei, men ville bare si at jeg har funnet masse forskjellig for de fra 6 mndr også: Pasta og skinke i tomatsaus, nudler og squash i tomatsaus, kalkun og grønsaker mm. Tror det var fra Hipp.
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar, da blir det smkasprøve på kjøttkaker i brun saus på minsten i dag. De glassene med skinke/pasta og nudler/squash har jeg ikke sett.. skal jeg titte etter
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Tror ikke du bør gi han fisk ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå