Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor gjennom 6 år har aldri vært spesielt beigeistret for meg og vi har slitt litt med kjemien. Hun kan være svært selvsentrert og jeg føler hun har vist liten interesse for svangerskapet, til tross for at dette er hennes første barnebarn. Så jeg må innrømme at da hun skulle komme på besøk i dag grudde jeg meg litt. Ble derfor så overasket og ikke minst glad da hun ga meg komplimenter for hvor fin jeg var og at hun når babyen ble født ville komme å trille den etter jobb så jeg fikk hvile meg. Tok nesten til tårene jeg, hormonell som jeg er nå på slutten ;) Det kan se ut som at vi endelig får et mye bedre forhold :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Herlig hvis svangerskapet og barnet kan endre forholdet mellom dere til det bedre:-)

Skrevet

Kunne ønske jeg hadde fått samme tilbudet fra svigemoren min!

Du er heldig :o)

Skrevet

Barnebarn kan ha en magisk effekt, plutselig har man noe felles som man bare har lyst til å gjøre godt for. Svigermor og jeg kommer aldri til å bli bestevenninner men hun har stilt opp max for oss og barnebarnet sitt gjennom et svangerskap som har vært tøft. Bare ta til deg av all hjelp, en trilletur etter jobb, avlastning en natt eller bare et besøk hvor noen andre kan underholde din lille er gull verdt, spesielt når de vokser til. Bare vær obs på at du i starten gjerne er veldig følsom og sårbar og har bare lyst til å beskytte over din lille 24 timer i døgnet. Tror mange konflikter mellom svigerdatter/mor stammer fra disse dagene. Si at du ikke er klar ennå men når du er det så skal hun være en av de første som får passe.

Skrevet

Ser så absolutt at dette kan bli et positivt bindeledd mellom oss og svigermor skal få delta så mye hun vil så lenge hun overlater barneoppdragelsen til oss. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...