Mamman til Loffen ♥ Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei! Er det noen av dere snille og greie jenter der ute som kan fortelle meg om sin(e) AIH-erfaringer? Det er nemlig neste steg for oss og jeg er så spent på hva vi har i vente. Er det mye bivirkninger av hormonbehandlingen i forkant av inseminering? Og selve insemineringen, foregår den med kateter inn i livmoren, og gjør det vondt..? Har dessuten inntrykk av at det ikke er så mange som lykkes med denne typen behandling, er det kanskje noen som kan fortelle meg det motsatte..? (Vi har hittil ikke fått noen forklaring på vår barnløshet) Er sååå takknemlig for alle svar.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg tror ikke jeg fikk noen bivirkninger av medisinene. Gikk på Pergo og Menopur. Insemineringen kjenner du ikke noe særlig til,litt ubehagelig bare,ikke særlig vondt.Gjort på et par minutter. På Riksen sier de 10-15% sjanse for å lykkes,vi gadd derfor ikke ta mer enn ett AIH forsøk før vi gikk over til IVF. Synes muligheten for å lykkes var såpass liten,og det er jo slitsomt å gå gjennom med flere UL og sånn. Klaffet derimot på første IVF forsøk. Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk heller ingen bivirkninger av medisinene. Og det er som Dollypopp sier ikke vondt med inseminering. Det er ikke verre enn en vanlig GU. Det kateteret som blir ført opp i livmoren er så tynt at man merker det nesten ikke. Fort gjort Vi har hatt 2 AIH uten hell. Har heller ikke fått noen forklaring på vår barnløshet.
PeggyPreg Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei Hadde ingen bivrikninger av medisinene, og selve inseminasjonen var unnagjort på noen minutter- ikke smertefullt. Vi hadde et AIH forsøk, og det klaffet på dette forsøket - er nå 22 uker på vei. Lykke til!
Endaenbabyønskes Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hei! Vil bare si at jeg har svart deg inne på gravide slitere. Du hadde samme innlegg der;) VI ER GRAVIDE! Det er håp!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Takk for alle svar:o) Er så mye rare tanker som går gjennom hodet nå, og mange spørsmål som jeg helt sikkert kommer til å få svar på etterhvert. Problemet er bare at jeg er så himla utålmodig;o) Ønsker dere alle lykke til- både dere som har lykkes og allerede er gravide, og de som fortsatt venter på klaff. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå