Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Er nå 37 uker på vei, men i det siste har jeg begynt å bli veldig kvalm. Føler også at det slører litt foran øynenen, ser liksom ikke helt klart. Har også begynt å få hodepine. Er det vanlig i slutten av et svangerskap, eller kan det være noe annet? Noen som vet!?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 symptomer på svangerskapsforgiftningene er kvalme, prikker forann øyne og hodepine. hadde sjekket urin og blodtrykk med en gang hadde jeg vært deg. det kan jo være noe i det. ring føden.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Ta kontakt med føden! Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 37 og både jeg og barnet holdt på å dø.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Kan man merke det på barnet da? At det ikke er aktivt eller noe? Eller vil det oppføre seg normalt i magen?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Gå til jordmor eller lege i morgen og ta blodtrykk og urinprøve. Det du har er tegn på svangerskapsforgiftning. Blir du værre kontakt legevakten. Du skal jo alltid være obs på aktiviteten til barnet, endrer den seg er det også søke lege signal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå