Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg lagrer opp mme på forhånd i kjøleskapet for natten.
♥2 små gull♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Vet ikke hvordan det er med pulverutgaven, vi brukte bare de ferdiglagde på kartong, men de varmet vi hvertfall i micro...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Selvsagt... Det går omtrent 6-7 ganger så fort også...
Edelweis Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 jeg har alltid gjort det, og aldri har jeg opplevd at den har klumpet seg. jeg har den i kjøleskapet om natta, rister godt på flaska å setter den i micro, så rister jeg godt i gjenn når den er varmet litt for å spre varmen. i micro så begynnes det å varmes innenifra vet du. går jo dobbelt så fort=)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Blir ikke noe mer klumpete det. Det står i ett av nummeren av BAM at dette kan man fint gjøre. Vi gjør det. Brukte vannbad i starten, så fant vi ut at micro går omtrent 10 ganger raskere. Ferdi mat på 10 sekunder. Kan ikke fatte at det blir mer klumpete???? Folk har så utrolig mye rart for seg at det er skremmende... Varmt blir det jo uansett..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Nei. Varmen fordeler seg ikke likt i microen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Om du klarer å vende på flasken,så går det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå