Gå til innhold

Vurderer å begynne med home-parties. Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hva jeg skal selge? Ikke tupperware, det er bare såå kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke er av den sjenerte type, så dildoparty!! kjempe morro! drev med det i et pr år. hadde det alltid morro på party.

Skrevet

Hei. jeg vil anbefale mary kay ... Det er sminke og kremer osv. altså velvære prod.. de er kjempe fine... er oxo veldig drøye produkter... så de varer lenge.. eks...i stedet for asikt rens skrubb vask og smør i 4 forskjellige prod som skal taes trinn for trinn og tar en halv time phu hvem har tid til det i dagens travle hverdag så er det kun en flaske hos mary kay med samme virkning som tar 5 min med samme resultat og det er kjekt... lettvinte tidsbeparede produkter... dessuten så tjener du 50 prosent på alt du selger og det gjør du ikke på andre home party greier.. i tillegg får du bonuser,,, diamant ring... med serfikat... er ekte... utenlansturer som gave osv og er du kjempe flink får du bil...dette er verdt å prøve.. naboen min er superselger og har kommet dithen at hun har party 4 g i mnd og tjener rått pga kunder som ringer og mailer for å kjøpe prod,så hun trenger ikke lenger ha så mange partyer,,, hun har over 600 kunder. søk opp mary kay på netter og se om du kan finne en konsulent i din by.. lykke til.

Skrevet

Enjo

Er i alle fall produkter min omgangskrets elsker. (er jo forsåsvidt ikke noe fancy tema men)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Aloe Vera!

Jeg har hatt flere i nær krets som har drevet med det, men nå ser det visst ut til at de har sluttet, og jeg vet ikke lenger helt hvor jeg skal henvende meg for å få tak i ny gele! Jeg har vært mest borti Forever living products. De har mye forskjellig, og det er fine, rene produkter.

Skrevet

Vanlig aloe vera gele? Det har de på apotek i alle fall.

Skrevet

bare en liten rettelse : Mary kay holder ikke parties, men hudpleiekurs\klasser, veldig feil å kalle det for party :P

men ellers er Mk absolutt å anbefale, veldig greie penger å tjene, på en veldig arti måte, treffer maange supre damer :) har jobbet med mk siden januar\februar, det er kjempe gøy :)

Skrevet

jeg var forhandler i perfect home. Lettsolgte produkter :) De har utrolig mye fint.

Så kan jo anbefale det da :)

Skrevet

Jeg vil heller anbefale Miranda's jeg da. Vært selger der et par år nå og er kjempefornøyd.

Gode proukter med allergi garanti, inneholder overhodet ikke mineraloljer og det er ganske viktig. Ta et søk på mineraloljer på nettet så skjønner du hvorfor. :)

Miranda's skin care er kjente, trygge og ikke masete. Jeg har faktisk et par venninner som har sluttet i MK fordi de syns det var for masete, med mye obligatoriske salgsmøter/kurs osv. Det jeg elsker ved Miranda's er at du bestemmer selv hvor mye og hvor ofte du vil jobbe. Ingen som presser deg.

I tillegg er tilbud og slik satt opp fra hovedkontoret og ikke noe du som selger må lage og gi selv. Nå har jeg ikke sjekket direkte med Mary Kay men har blitt frotalt fra tidligere selgere der at de sier du tjener 50% men da må du selv lage evt tilbud til dine kunder og det trekkes jo da fra på din fortjeneste.

Jeg pleier aldri å skryte av Mirandas OG samtidig rakke ned på andre, men siden du spør så rett ut så syns jeg det er viktig at du får ærlig beskjed tilbake. Home Parties er kjempemorsomt og lettvin måte å tjene penger på. Bare sjekk ut alle muligheter du har først slik at du kan prøve noe du kan trives med.

Kanskje trives du best med noen som stadig pusher deg ut på møter/kurs slik at du faktisk gjør det? Eller jobber du best i ditt eget tempo? Interesserer du deg for hudpleie og sminke eller vil du heller selge interiør artikler eller kanskje klær?

Hvor langt vil du ta det? Vil du ha det som hobby 1 kveld i uka, vil du prøve å klatre til å bli gruppeleder osv eller vil du være for deg selv på en måte? =)

Uansett; Masse lykke til med valget ditt! Uansett hva du velger vil du møte masse nye mennesker og få masse nye erfaringer=)

Skrevet

Jeg driver med Mary Kay selv og synes ikke at det er masete. Jeg har ikke vært med på det som du over kaler for obligatoriske møter. De er faktisk valgfrie, og du velger selv hvor aktiv du ønsker å være.

Bare til info :) Er selv veldig fornøyd.

Skrevet

er ingenting som er obligatorisk i mk nei :) jobber akk så mye du vil, og det passer bra :)

men er jo sånn med det meste av hjemmekursing og parties :)

lykke til da, håper du finner noe du liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...