Gå til innhold

Hvordan ville dere tolket denne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har chattet litt med en gutt på nettby. Han virker koselig (og antyder at han liker meg og har lyst til å treffe meg). Så søker jeg litt rundt navnet hans i en søkemotor, og finner diverse opplysninger om han. Under seksuell legning har han skrevet: "Jeg er en lukket bok".

Er han bifil da eller??? Homo i skapet kanskje? Hjelpes, dette vil jeg egentlig finne ut av før jeg evt tar det skrittet og treffer han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller privat og gidder ikkje dele med heile nettby kva han foretrekker. Mulig ein avvisningsbeskjed til folk som tar kontakt kun med eit mål for øye (tenker ikkje på deg no). For det er vel slik at alle kan gå inn på profilen til kvarandre på nettby?

Skrevet

jeg aner ikke, men jeg hadde tolket det som om han ikke var åpen for og eksprimentere. men meget mulig at jeg er naiv

Skrevet

Jeg ville tolke det at han ikke vil at hele verden skal vite legningen hans. så kan man spekulere om det er fordi han er homo eller bifil, eller om det er fordi han er hetero og ikke synes det er relevante opplysninger for fremmede.....

Skrevet

hoff, ja, nei, jeg likte ikke dette. er det frekt å spørre rett ut? si at jeg snoket på navnet hans (av interesse) og fant dette

Skrevet

hehe, føler det bygger seg opp til storm i vannglass her. =) Nettby er offentlig, så da har du vel strengt tatt ikkje snoket. Frekt eller ei? det kjem vel an på forholdet dåke imellom. Sannsynligvis ikkje frekt. Kvifor liker du det ikkje? Det er ein heilt uskyldig setning, som gjer at han holder sexlivet og preferansene sine privat, heilt normalt det, nesten å foretrekke i desse dager. (sa gamla sjøl, ha ha)

Skrevet

Det stod ikke på nettby, søkte opp navnet hans på google....Var en annen slags treffside jeg ikke har hørt om

Skrevet

Sikker på at det er han?

Jeg hadde spurt rett ut, om jeg var interessert. Lukket bok kan bety både det ene og det andre.Eller ingenting spesielt.

Skrevet

Ja, det er han. andre personalia stemmer. kanskje jeg skal spørre... Han har gitt meg tlf nr sitt også. Syns dette var ekkelt jeg.

Skrevet

Vær forsiktig, iallefall.Jeg har selv brent meg KRAFTIG på nettet. Gifta meg med en idiot.

Skrevet

ja, jeg er veldig forsiktig. hoff, så trist å høre, Northernlights.Har du det bra nå?

Jeg har snakka litt med han på msn innimellom siste dagene, virka alright og trivelig. Jeg driver ikke å søker etter noe heller, snakker ikke med andre på slike treffsteder. Har vært gjennom mye tøfft nå og ville bare se/teste meg selv om jeg faktisk kan stråle litt igjen og forelske meg igjen. Men jeg tar det svært rolig. Ble litt smålei meg nå, vi tenkte faktisk å møtes for et uskyldig treff denne uken. Han virker veldig interessert, men sier han overhodet ikke er desperat ( jeg sa at det kunne virke sånn og at det ikke var særlig heldig;)

Jeg har ikke fordommer, men vil ikke involvere meg mer nå tror jeg. ikke hvis han er bifil eller homo. og det kan faktisk virke slik.. Dette var veldig betenkelig og overraskende. men men.

Skrevet

Spurte han rett ut jeg, på en veldig skånsom måte, da han logget på og begynte å sende msn til meg. Sa at han syntes det var bra at jeg var så ærlig og ville ha alt "på det rene". Avkreftet det som stod, det var lenge siden han hadde registrert seg der og ikke vært der i ettertid (nei, det ser jeg). Trodde "svaret" måtte være et av de ferdige alternativene og hadde scrollet på musa. Jeg må velge å tro han, føler jeg. Uansett er ikke dette så forferdelig viktig, siden jeg tar det med ro og ikke er så klar for nytt mannelig bekjentskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...