Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 jeg har haft hodepine sen igår morges og de har ikke blitt bedre...jeg har aldrig hodepine og jeg tar ikke paracet. men er de noe å bekymre seg over? jeg har jo hørt at viss man har svangerskapsforgiftning så er et av tegnen hodepine.. er i grunn litt bekymret for jeg har ikke følt meg helt vell sen igår og i natt føltes de som jeg hadde feber men jeg var kall og svettedes mye... jeg ska til jordmor på onsdag er de noen grunn at jeg ska få meg en sjekk innen det?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 heisann sliter selv med kraftig hodpine...kjennes ut som trykk i hodet. dro på legevakten og fikk målt blodtrykket som var helt fint. legen kom frem til at det helt sikkert er for ungen ligger å presser på en åre som skal føre blodet ut igjen fra hodet så da blir det press i hodet..... tror jeg ville tatt meg en tur å sjekket det bare for å være sikker... søstren min hadde svangerskapsforgiftning å det merket hun på hodet... håper det ordner seg:) lykke til
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 jeg jeg ringer min jordmor i morgon... hadde de bare vært at jeg hadde hodepine så kanske jeg ikke hadde vært så urolig men når jeg i tilleg ikke føler meg vell så blir jeg litt nervøs... jeg har vondt oppe i magen på høyre side og veldigt ubehageligt... nå er jeg litt redd jeg har fått svangerskapsforgiftning=( har jo sikkert ikke de da men kan ikke slappe av nå...
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 jeg har så vondt under mitt høyre brøst...er de vanligt eller?fler som har det? jeg har de ikke hele tiden de forsvinner så kommer de igen...men ofta.
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hei.. Eg var hos jordmor i dag og spurte om dette med svangerskapsforgiftning.. Har hatt hodepine, vert uvell, svettet og sovet dårlig.. Men alt var bra, urin og blodtrykk.. For min del er det sikkert bare varmen.. Men symptomene eg sku kjenne etter var, hodepine, litt uklart syn, smerter oppe i/ved ribbebeina, under brystet liksom. Og vann i beina trur eg.. Ville tatt kontakt med jordmor for å vere sikker.. Bedre å spørre en gang for mykje.. Lykke til vertfall
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Stockholms tjej: Ring föden, tycker inte du ska vänta. Vill inte skrämma dig men om det är svangerskapsforgiftning är det viktigt att du får kontroll på detta så fort som möjligt. Ring föden, de är där för att hjälpa dig! Skriv gärna hur det har gått
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 oj då ska jeg nog ringa min jordmor ja... usch blev litt nervøs nå...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Nej inte bli nervös, men ring nu så får du kommit in till kontroll. Det är dig det kan vara farligt för. Och innan det utvecklar sig för mycket är det bra att du kommer in. Om det nu är svangerskapsforgiftning - det är bäst att kolla en gång för mycket! Och några gånger behöver man ett spark i baken för man blir lite osäker själv om det är allvarligt eller inte ) Vet känslan!
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 jag tänkte ringa føden nu og se va dom säger om dom tror de er tegn på svangerskapsførgiftning eller ikke...før de vet jo sånt...jeg har jo haft det så här sen igår så kanske de är bra och få sjekkat de...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 ja ta och ring de! De är här för dig!!
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 jag har pratat med dom nu... och dom ville att jag skulle komma in på en kontroll=( jag är så trött på att åka in där...har varit där så mycket och det har aldrig varit nått bara jag som är hysterisk=( jag skäms lite faktiskt. Men nu känner jag mig faktiskt väldigt dålig...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 har du fått ringt? tänker på dig : )
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 hei... hvordan gikk det med deg? fikk selv beskjed om svangerskaps forgiftning i dag så er veldig deppa og lei nå... nervøs for bebisen... håper det ikke var det du hadde....
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 22. juli 2008 #16 Skrevet 22. juli 2008 de var ikke sv.forgiftning =) men hon sa om jeg følte meg verre så skulle jeg komma in igen=)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 22. juli 2008 #17 Skrevet 22. juli 2008 det var bra det ikke var det... lykke til videre:)
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 usch så tråkigt at du har fått sv.forgiftning=( hoppas alt går fint med deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå