Gå til innhold

Så kos med 3D UL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3D UL på fredag, og jeg er SÅ glad for at sambo lot seg overtale til å gjøre det. Han angret ikke et sekund heller! Det var så stas å få se snuppa vår "på ordentlig" :) Hun lå der og sov og koste seg, smatta litt og gned seg i øyet. Fikk helt tårer i øynene jeg. Og ikke minst, så moro å ha film og bilder som vi kan titte på nå. Er nesten redd jeg kommer til å slite ut CDn innen det blir tid for fødsel ;) Hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro! Jeg håper også på å overtale mannen min til å bli med, men han synes bildene ser ekle ut...

Skrevet

Sambon min var også veldig redd for ekle bilder, men ga etter til slutt. Og jeg spurte han når vi hadde vært der om han angra, om det hadde vært noe ekkelt men han sa at han var kjempeglad for at vi gjorde det. Han (og jeg også) syns dette var mye mye bedre enn vanlig UL. Så det på hele gutten at han strålte etterpå :)

Vi var hos Kvinnedoktor i Tønsberg, og han var kjempflink!! Med en gang det ble litt rare bilder flyttet han på apparatet så det ble fine bilder igjen. Har hørt at han i Sandvika (husker ikke hva klinikken heter) også skal være flink, men han er visst ikke lege så da får du ikke medisinsk vurdering...

Lykke til med overtalelesene, du kan hilse fra min skeptiske sambo og si at det var verdt å gi seg på det området :) :)

Skrevet

å no glede eg meg:) skal på 3D UL 30.juli:)

Skrevet

Vi skal også på 3D ul i neste uke, gleder oss masse! Vi hadde begge en sånn "det kan vel ikke være nødvendig"- holdning, helt til ei venninne av meg sendte en mms med bilde av babyen deres tatt på 3d ul. Vi fikk helt sjokk begge to over hvor tydelig og fint bilde det var, vi så jo helt klart hvordan hun så ut!! Tok ca 5min fra vi fikk mms´en til vi hadde bestilt time samme sted selv ;o)

Skrevet

Vi var også hos kvinnedoktor i Tønsberg og fikk fantastiske bilder. Har ikke angret et sekund. Samboeren min ble stolt som en hane når vi så at babyen har samme munn som han. Det er verdt å få med seg mannen på kan jeg love. Litt betryggende at legen tok full sjekk på babyen også. Nå koser jeg meg med spark og video og lengter etter å se snoppen. Hvordan kan man ellers overleve denne varmen??? Enda godt man har noe fint i vente...

Skrevet

I hvilken uke har dere- skal dere ta 3d ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...