Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 vi ønsker å ha et billig og lite bryllup. vi skal ikke gifte oss i kirken. det jeg tenkte var at vi kunne dra tidlig en dag å gifte oss, da har vi med forlovere og 1 brudepike (datteren vår)..så kan vi ev. spise middag med dem etter vielsen, så drar jeg og mannen min på bryllupsreise (aner ikke hvor ennå,men blir akkurat der vi ønsker å dra og kommer til å legge av mye penger til denne turen) ...blir sikkert til et varmt sted siden jeg ønsker at bryllupsdagen her skal vere midt på vinteren når det er mye snø...... vi blir borte ca 1 uke, og så når vi kommer hjem inviterer vi (bare) den nærmeste familien i selskap,der vi serverer mat og kake/kaffe. (dette blir sikkert hjemme hos oss.) Alle vennene våre blir invitert på fest en helg, der vi serverer alkohol, spiller høy musikk /danser osv. Dette kommer ikke til å koste oss mye,det eneste som koster litt er bryllupsreisen. vist vi skal invitere hele familien og slekta på begge sider i et vanlig bryllup blir det så mange middagsgjester at det kommer til å bli veldig dyrt. Noen som synes det er dumt å gjøre det slik?..eller som har andre tips til hvordan vi kan gjøre det? ønsker meg egentlig ikke noe tradisjonelt bryllup.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 syntes at det hørtes ut som et fint bryllup jeg:) Det er jo smak og behag hvor stor og dyrt bryllup man ønsker, men hvis dette er noe dere vil så bør dere gjøre det:)
KaMa Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hvis det er et slikt bryllup dere ønsker så syns jeg dere skal gå for et slikt bryllup. Hvis jeg noensinne skulle finne på å gifte meg, så ville jeg nok gjort noe lignende. Har vært i både tradisjonelle bryllup og utradisjonelle. Må innrømme at jeg syns de utradisjonelle har vært langt triveligere enn de andre. Det er deres dag, så da må dere feire den slik dere ønsker. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Hvis dere vil ha det enkelt, så er det vel en grei måte å gjøre det på. Men vil dere ikke ha foreldrene deres der også?? Selv kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre det sånn, vi giftet oss i kirka og hadde stor fest etterpå. Men vi er alle forskjellige...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Hi her... Planene har blitt litt forandret... vi tenkte at vi kunne ha vielsen en annen plass, å ikke på et kontor i byen, så kan våre aller nærmeste delta i den, som f.eks våre foreldre, søsken kanskje osv. Etter vielsen spiser vi (middag ,koltbord osv.), og kake/kaffe etterpå. Vielsen blir kvelden tror vi, og bryllupsreise tidlig dagen etterpå. Noen dager etter bryllupreisa tenkte jeg at vi kunne ha stor fest hjemme hos oss (har stort hus), der vi inviterer alle vennene våre. Noen som synes dette høres simpelt ut? vi skal lage det til skikkelig da begge dagene med velkomstdrinker, tenkte vi kunne tenne fakkler osv. så skal jeg sef. ha skikkelig brudekjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå