Gå til innhold

dere som har blitt operert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble syklusen berørt? Hvor lang tid tok det evt før dere fikk mensen tilbake etter operasjon? Blir veldig glad for svar.....jeg er litt forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags operasjon er det snakk om da?

Skrevet

jeg fikk fjernet blindtarmen

Skrevet

Det har jo ikke noe med hverandre å gjøre da, men kroppen får jo en påskjenning så er sikkert ikke umulig at syklusen forskyver seg. ta en test om du er usikker da vel?

Skrevet

Jeg opererte bort en eggstokk uten at syklusen ble forandret.

Fikk mensen et par dager etter operasjonen.

Skrevet

jeg ble operert akkurat rundt EL...hadde alle symptomer på EL, også et par dager etter operasjon, men har ikke fått mensen ennå....en måned etter operasjon og EL....jeg tenker som så at EL kanskje ble fostyrret/ødelagt denne måneden og at jeg har hoppet rett inn i en ny syklus...men det er mulig det blir feil tankegang?!

Har hørt at narkose kan forsinke mensen, men vet ikke om det stemmer?!

Jeg prøver altså ikke å bli gravid, men vi bruker ikke prevensjon.....det som skjer det skjer;-) Men jeg har ingen symptomer på at jeg skulle være gravid annet enn mens smerter, som jeg har hatt i over to uker nå....jeg har alltid fått veldig fort ømme bryster ved tidligere svangerskap....noe jeg ikke kjenner nå...derfor tror jeg ikke at jeg er gravid, og min mann hevder han har stål kontroll hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...