Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei Er det noen her som er blitt kontaktet av KK ang en reportasje? Jeg ble kontakte av en av deres journalister for noen uker tilbake, men pga ferie har jeg ikke fått svart før i går. De skal lage en reportasje om unge stemødre og lurte på om jeg ville stille opp. Må selvfølgelig høre med samboer og sånn. Men på et vis synes jeg at det er interessant å kunne ta del i noe sånn. Håper også at jeg kan stille anonymt. Sikkert mange som kommer til å slenge med leppa om 15-minutes-of--fame og sånn. Ville dere stilt opp? Evt hva ville vært begrunnelsene for og i mot å gjøre noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 ser ingen betenkeligheter med det så lenge man kan være anonym. alternativt så må det jo avklares med biomor og evt barna (kommer an på alder seff) hvis du føler at du har en historie å fortelle eller erfaringer som noen kan lære av, så go for it! om du har lyst da
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Må det avklares med biomor? Kan ikke se at det skulle være nødvendig selvom jeg velger å ikke være anonym. Det er jo min historie som er relevant. Og hva jeg ønsker å dele er vel min egen sak. Er nok ikke en sånn sleng-drit-om-biomor-artikkel de er ute etter. Får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå