Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei! Er det noen som har erfaringer med jordmor Kari? Er hun åpen for tidlig ultralyd selv om man ikke har så god grunn, utenom å være bekymret for om babyen lever eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 hei.. jeg har bestilt time hos Kari, å jeg sa bare at jeg ville sjekke at det virkelig va noe der inne, hvor mange, høre hjertelyd osv. å hun tok meg inn nå i denne uka, da vil jeg være i slutten av uke 8.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Vet du når hun er på kontoret og går an å få tak i henne?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 hun har både mobil telefon og på kontoret. Svareren på kontoret sier hvilket nummer du wskal ringe på mobil. jeg ringte på mobil, hun tok den ikke, men kun kort tid etterpå, ringte hun meg opp igjen:) nr til kontor er 51485015
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Dette er mitt tredje svangerskap jeg går til henne. Kjempefornøyd med henne! Har vært på tidlig ul alle tre gangene. Viss du ringer og spør om å få time så får du det samme om du er i uke 8 eller 26 liksom. Hun er privatpraktiserende,så hun tar imot alle som vil. Koster 500kr pr gang du er der. Sist gang jeg var der,for en mnd siden , hadde hun fått nytt UL apparat,så nå har hun 3D UL:-) Forrige gang i slutten av sv.skapet satte hun akupunkturnåler på meg,sånn modninga skulle komme igang Skal gjøre det denne gangen også. Anbefaler Kari på det sterkeste jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå