*Babyønske* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har ikm i morgen (tirsdag).. Pleier å spotte 10 dager før mens men denne pp har det ikke vært anntydning!! I sted når jeg var på do kom det ut en stor slim ball lignende greie.. helt blank. Akkurat som el slim.. Rart??Hva i alle dager kan det være.. Har også mye hvit tykk utflod.. Litt bekymret jeg no :os Klem fra meg
Yummy*Mummy* Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har desverre ingen svar. men opplever det samme selv. Den rare slim greia og utfloden....Så dytter litt jeg:)
*Babyønske* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Skulle likt å visst hva det er... Når har du ikm??? ) er redd det også kan være en greie før tr:os
Yummy*Mummy* Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 jeg er ikke den store prøveren akkurat. Men har vel ikm rundt 1/8....så er joe en liten stund til...hmm..
*Babyønske* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 da er det sikkert el du har ) Det kan stemme med tiden... ca 14 dager før mensen... Får hoppe litt i høyet... Hihi... Masse lykke til...
Yummy*Mummy* Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 hehe, men trodde jeg hadde det for tja for ca. 1 uke siden. Da hadde jeg el slim tror jeg...hmm. Er som sagt ikke helt oppdatert på dette området:)hehe. men har man mye utflod ved el?
*Babyønske* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 her har du en link som du kan se.. ) http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå