Sommerfulgen Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hører alle si at man har krav på å jobbe redusert eventuelt søke permisjon uten lønn inntil ett år etter at man har hatt permisjon om man ønsker dette. Men hvor står dette, bare så jeg kan henvise til noe...da blir liksom alt mye enklere ;o) Håper noen vet og kan svare meg.
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Har ikke hørt noe om at man har krav på å jobbe redusert - dette må en vel avtale med arbeidsgiver. Se om du finner litt mer ut av dette på nav.no - er vel det eneste stedet jeg kan anbefale tror jeg, selvom det ikke alltid er like bra forklart der.. Håper du finner ut litt mer av det du lurer på
annemor80 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Du har rett til inntil 2 års ulønnet permisjon i etterkant av fødselspermisjonen (til barnet er tre år), har lest det på nav sine sider. Jeg husker ikke akkurat hvor på sidene jeg har lest det, men det står inne i all informasjonen om permisjonsrettigheter etc...!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Det står om rett til permisjon i Arbeidsmiljølovens kapittel 12
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Arbeidsmiljøloven finner du på www.lovdata.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå