Gå til innhold

Løs mage..er det et typisk fødetegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange som har hatt løs mage som et klart tegn før fødsel??sist ble jeg satt igang å hadde ikke mange tegnene på fødsel i nær fremtid,enda jeg gikk til termin.har hørt mange snakket om løs mage. hatt sinnsyke luftsmerter igår og inatt.idag er jeg løs i magen...hmm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg har hatt løs mage og masse luft i mange uker og er fortsatt gravid..

Skrevet

Hadde løs mage på kvelden og i totiden på natta satte riene igang. Men det gjelder kun førstemann. Har ikke hatt det med de andre...

Skrevet

jeg har annen hver natt nå i snart en uke hatt skikkelig vonde luft smerter og løs mage. men er i uke 34 så tror kanskje ikke det har noe med fødsel å gjøre. håper ikke det vertfall for da føde jeg enten for tidlig eller så må jeg gå sånn i 6 uker til. og det er jeg ikke særlig lysten på.

har du andre "symptomer" da?

jeg har en del stikkninger og murringer og vondt i ryggen så jm tror jeg føder før 14 august og har ik termin før 6 september. så det kan jo alltids være at det er et tegn. men for min del håper jeg ikke det.

Skrevet

Har hatt det sånn i to uker nå. Får også menssmerter når jeg er på do. Men like gravid enda gitt.... Men de sier så at det kan være et tegn ja.

Skrevet

For mange kan loes avfoering i hvert fall vaere et tegn paa at foedsel er om 2-3 dager, kanskje du er en av dem? =o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...