Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 er det mange som har hatt løs mage som et klart tegn før fødsel??sist ble jeg satt igang å hadde ikke mange tegnene på fødsel i nær fremtid,enda jeg gikk til termin.har hørt mange snakket om løs mage. hatt sinnsyke luftsmerter igår og inatt.idag er jeg løs i magen...hmm??
løveprinsen <3 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har hatt løs mage og masse luft i mange uker og er fortsatt gravid..
Santi og gjengen Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hadde løs mage på kvelden og i totiden på natta satte riene igang. Men det gjelder kun førstemann. Har ikke hatt det med de andre...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 jeg har annen hver natt nå i snart en uke hatt skikkelig vonde luft smerter og løs mage. men er i uke 34 så tror kanskje ikke det har noe med fødsel å gjøre. håper ikke det vertfall for da føde jeg enten for tidlig eller så må jeg gå sånn i 6 uker til. og det er jeg ikke særlig lysten på. har du andre "symptomer" da? jeg har en del stikkninger og murringer og vondt i ryggen så jm tror jeg føder før 14 august og har ik termin før 6 september. så det kan jo alltids være at det er et tegn. men for min del håper jeg ikke det.
M by M Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Har hatt det sånn i to uker nå. Får også menssmerter når jeg er på do. Men like gravid enda gitt.... Men de sier så at det kan være et tegn ja.
2 fine små Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 For mange kan loes avfoering i hvert fall vaere et tegn paa at foedsel er om 2-3 dager, kanskje du er en av dem? =o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå