Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei, jeg lå våken i hele natt. Min lille tulle på 1 år og 10 mnd ble levert for å være sammen med sin far i dag i 14dager. Vi har aldri vært borte fra hverandre mer en 4 netter. Jeg kunne fint ha klart 1 uke men 14 dager. Han hentet henne ikke søndag som planlagt pga hans ego. Båtferien med offshore var viktigere, og ba om å få komme mandag. Men i går ringte han og ville at jeg skulle levere henne til farmor og farfar som skulle kjøre henne til sørlandet. Jeg møtte min x svigemor for første gang på 1 år. Jeg har stygge tanker i hodet som om hva skal jeg gjøre om noe skjer med henne. Orker ikke et liv uten henne osv.. Noen som har det slik og noen som har noen råd? takk
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 du må bare finne på ting og gjøre mens småen er borte. for du har vel på et tidspukt skrevet under/sakt ja til at 14 dager sommmerferie er greit?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 hva med å dele opp ferien da? ei uke hver? hun har det helt sikkert topp hos pappan sin vettu:) men som mamma så er det vondt å være så lenge uten di små, jeg vet!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei, han har to uker sammenhengende i år og til neste år har han 2 sammen og 1 i tillegg. Det samme har jeg. Jeg har vel ingen rett til å si at han ikke kan få men jeg ønsker å ha det selv med småen. Hun og jeg er jo som sikkert dere svært knyttet og det far ikke forstår er at deres forhold er anderledes. Tenker stakkars liten jente... Hun kommer ikke til å skjønne noen ting.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 joda hun begynner å skjønne masse nå vet du:) det kommer helt sikkert til å gå bra:) slutt å bekymre deg, det siste hun trenger er en totalt utslitt mamma når hun kommer hjem igjen:) her er minsta mi bare 9 mnd, å er borte 1 uke. men det går så bra att det:) bare jeg som sliter her!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Hei hovedinnlegger. Jeg føler det på AKKURAT samme måten Var sååå fælt å levere mine til BF og... Og nå påstår han att han skal ha de siste uka også,før bhg/sfo begynner...:/ Han tror han kan forlange og forlange... Jeg er så lei meg hele tiden,gråter masse og føler meg ensom og redd uten mine to. Redd han ikke forstår og tar så godt vare på de som jeg... Redd unga skal slutte å savne meg og ikke kjenne meg lengre,slike vonde tanker har jeg:( Så forstår godt åssen du føler det... Og hjelper ikke å ha masse planer heller for min del... Lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå