*Anonym-08* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 om det er noen som vet om det må stikke eller være øm i brystene hvis man er gravid? Kan det kommer etter hvert?
Venter09<3med ny spire Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 hei. nei trenger ikke å stikke eller øm i brystene for å være gravid.... kan hende det kommer etter hvert da du begynner å vokse mere og mere...
*Anonym-08* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Tusen takk for svar ) har vært små kvalm og masse vann i munnen nå i en uke, og i dag ble kvalmen enda verre, og jeg kjenner noe små stikking. Skal ha IKM på torsdag så jeg har en liten anelse....Spennende i allefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå