Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Den kan dø om den blir forskjøla, må ha det varmt.... tåler dårlig bakterier også!!! En vennine av meg har det og den har en sånn varmeovn i kassa si, kan ikke legges på gulvet for da kan den bli forsjøla (Gulvet må være varmt isåfall) og en må alltid vaske hendene før man tar på den.... Den trenger NØDHJELP::: Dakkar.. MÅ ikke la den være ute, den dør da .....
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Kommer jo helt an paa storrelsen da:) Har en venninne som har en skilpadde som er goooodt over 60 aar, og den er diger. Den gaar rundt i huset helt av seg selv, har sin egen do, sin egen matskaal og vannskaal... Ellers liker hun aa ligge ved ovnene for aa varme seg litt mot kvelden... Liker aa koses med gjor hun ogsaa. Elsker jordbaer og en spesiell type blomst som er ute i hagen om sommeren (hun elsker aa gaa ute....) Jeg er saa skilpaddeekspert.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 dette her var en liten skilpadde, antagelig en baby, ikke større en enn fyrstikkeske!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Babyskilpadder skal bo i akvarium med varmelampe, mat som gronnfor osv, sand og vann, selvfolgelig... Det er i hvert fall det de to babyskilpaddene jeg kjenner gjor (har tre venninner som har skilpadder, hehehe....) De er saa sote og de heter Charlie og Helmet:D
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 er så stor skilpadden til venninna mi er også... skybert heter den.. lol :-) hvor er skilpadden nå da??
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Man må jo først finne ut om dette er en sumpskilpadde eller en landskilpadde, for de har behov for helt forskjellige ting, iallefall når det kommer til hvordan den skal bo. Har 2 sumpskilpadder selv.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Hehe ja de er ganske kule, men herreguuud for noen dumme skapninger!! Iallefall mine=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå