Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Trenger litt nytt å se på. Barnesider,klær,nyheter,moter,sminke osv....alt av interesse:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Er vel for det meste kun innom og leser avisene. Sjekker litt paa facebook noen ganger. Men rodekors har fine sider for barn. Heart wear har bra produkter naar det gjelder klaer. Ellers saa har du KK og seher om du skal ha litt sladder....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 sjekke mail, er litt på facebook, litt inne på dib, her inne selvfølgelig. Er stortsett bare de sidene jeg er inne på, litt andre ting om jeg blir tipset om noe eller skal sjekke opp noe eller... Tiden jeg har til å sitte forran dataen går fort selv om jeg ikke har flere sider... Har jo barn også som tar endel av min tid.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 kk sol brudesider ellers mye annet som plutselig bare dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå