Gå til innhold

Dere som startet å gi grøt, da babyen var 4 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken grøt startet dere med??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi startet med hirsegrøt. Ble anbefalt den da jenta vår sleit litt med magen fra før. Det gikk helt supert!! Merket heter Holle og fåes kjøpt på helsekost. Ganske drøy pakke

Vi ga henne også litt maisgrøt, men den var ikke så poppis

Skrevet

Vi startet med maisgrøt fra nestle, og nå er det den eneste han liker. Men er jo god da, og den billigste av nestle grøtene også. Prøvd noen hipp som overhodet IKKE fallt i smak av barnet eller magen.

Skrevet

Jeg har ikke begynt ennå, men har lest at de anbefaler å strate med risgrøt.

Skrevet

Ok, takk for svar!

Greit å høre litt om andres erfaringer.. Lillegutt er bare 3,5 mnd, men planlegger å starte med grøt når han blir 4 mnd, da jeg ammer han hver 2 time (sånn ca) døgnet RUNDT omtrent, og det begynner å bli litt slitomt.. Spesiellt om nettene..

Det er en stor gutt jeg har, så han har nok behov for mer "tung" mat som kanskje gjør han litt mettere;) Jeg håper ihvertfall at det kan gå litt lengre mellom nattammingene..

Skrevet

Vi begynte med maisgrøt og utvidet etterhvert til hirse (Holle). Begge deler var store favoritter. Risgrøten fra Nestle derimot, var ingen stor suksess hos oss.

Skrevet

Risgrøt med banan fra Hipp er en stor favoritt her..

Skrevet

den er en stor favoritt her også=)

Skrevet

Startet med mais. Etterhvert byttet jeg på med mais og ris annen hver gang (etter tips fra HS).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...