Gå til innhold

nærmer jeg meg fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå våken i over en time i natt med konstante stikninger. (stikker liksom ned mot underlivet) har hørt at det er et modningstegn men ble ganske bekymret i natt.. startet med vonde kynnere å deretter kom stikningene. har aldri vært så mye plaget før så lurer på om jeg kanskje nærmer meg fødsel? er bare 35+5 så er jo litt tidlig å vil jo at gutten skal være der inne lengst mulig så han er ordentlig "ferdig" når han kommer. noen flere som kjenner seg igjen i dette? var så vondt at jeg måtte ligge helt stille. (følte forresten samtidig at ungen bare presset seg nedover. vanskelig å forklare men han var utrolig aktiv sammen med stikningene å kynnerne..) hadde forresten utrolig menssmerter i ryggen samtidig som kom takvis. (kjente de hele tiden men da jeg fikk kynnere å stikninger takvis ble smertene i ryggen verre. var så gale at jeg begynte å lure på om det var milde rier jeg hadde)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde noe liknende, og da ramla morkaka ut. i uke 35... så var jeg deg ville jeg dratt på sykehuset og bedt om skikkelig undersøkelse.OG med innvendig UL

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

jeg har det sånn som deg og...de er modning som skjer=) og når han presser ner over så gjør det så sinnsykt vondt at jeg må bare ligge flat...

ikke noe farligt men viss du er urolig og redd så be om en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...