Fikkennydeliggutt08 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har et dumt spørsmål. Moren min har sagt at nyfødte babyer ikke skal sove med dyne. Men det er i england der det blir ikke så kaldt om vinteren! Skal føde i Oktober og har lyst å komme i gang med innkjøp Hva er det babyer i Norge sover i? Pose? Teppe?
barbabelle Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Snella vår kommer også i oktober, og vi har handlet inn dyne og pute til henne. Mulig jeg er helt på jordet her, men jeg har ikke fått med meg at dyne er ut...
Tobarnsmor:) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 jeg har kjøpt en tynn dyne jeg? ;S allergi dyne. + en kjempe tynn liten pute! str i babyboka at di kan sove i det. ellers har jeg jo tepper også da=) i bomull!
jente Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hei,, Jeg har termin i august, og jenta vår har vi handlet inn allegi dyne,,,
Makko med to små gutter Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 I norge er det ganske vanlig med dyne. I usa bruker de bare tepper... Noe av faren med tunge dyner (spesielt med tett trekk som f.eks. gamle dundyner har) er faren hvis barnet skulle få dyna over hodet.... Alternativet er en dynedress, en slags dyne du kler på ungen. Men disse er ganske dyre, og du må jo ha endel av de etterhvert som ungen vokser.
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Tusen takk for svarene alle sammen Da vet jeg hva jeg skal kjøpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå