Mayken Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Håper jeg slipper innleggelse, sammtidig som jeg håper på væskebehandling. Skal innom legekontoret med en urinprøv og sjekke ketonene mine. Er så utrolig dårlig.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 lykke til vennen! håper de finner den beste løsningen for deg! tenker på deg!!
Collet :) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Hei hei! Jeg skjønner vi er i samme båt og at jeg nok snart bare må kaste inn håndklet og innrømme at jeg er for dårlig til å jobbe og late som ingenting.. Heldigvis har ejg kontorjobb og kan bure meg inne på kontoret mitt for meg selv om jeg vil, men jeg sitter mye og svimler og er så utrolig sliten... Hva får du i deg til dagen? Lurer på hva som er kravene til væskebehandling på sykehus?
Mayken Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Hadde ingen ketoner i urinen, men har blitt henvist til innleggelse på sykehus da legen synes jeg var for dårlig til å fungere på egen hånd. Får se hva de sier på sykehuset da.
LuckyLuke Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Lykke til kanINA! Kjedelig at du skulle bli så dårlig i denne spennende tiden.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 uff da vennen, masse god bedring, håper du blir litt bedre snart )))) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå