Gå til innhold

Vann i kroppen noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par ukene har jeg begynt å merke at fingrene har blitt tykkere og at gripeevnen ikke er som den bruker å være. Går rundt og mister ting i gulvet stadig vekk...

Og i dag tidlig sa en av mine mine kollegaer som jeg ikke har sett på tre uker at hun syntes jeg var blitt litt oppblåst i ansiktet. Hadde ikke lagt merke til det selv...

Og alt dette er jo helt sikkert vann. Vann, vann, vann!

Noen andre som har vann i kroppen?

Noen som har noen gode tips for å forebygge eller redusere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har liter på liter på liter i kroppen.... vondt å ubehagelig....

eneste jeg vet er at man skal holde seg unna salt og krydder...(enkelt når sørlands chips dilla har slått inn for fult)

er 5 dager på overtid i dag så jeg satser på å få føde snart så jeg kan miste noen liter veske etterpå

Skrevet

Kjenner til problemet ja! Når det blir for ubehagelig i fingre og føtter, pleier jeg å skylle disse under ganske kaldt vann over en periode på rundt 5 min i gangen. Virker faktisk som om det hjelper også I tillegg bør du unngå salt mat (salt binder veske), og drikke mye vann (vann er vanndrivende).

Skrevet

Takk for tips!

Jeg er bare i 30. uke nå og håper jo ikke jeg skal gå rundt som en vannballong i 11 uker fremover...

Skrevet

Har så mye vann i kroppen at både føtter å hender verker som f**** Ikke så mye man kan gjøre med dessverre,men kanskje kaldt vann hjelper på kroppen...Hender jeg setter føttene oppi kaldt vann det hjelper litt hverfall.

Skrevet

Jeg opplever noe rart som jeg lurer på kan være vann i kroppen. Når jeg holder armene rett ned, så kommer det masse hvite prikker i huden, og blodårene strutter rett ut. Når jeg da løfter armene oppover, er det som noe strømmer nedover, og prikkene forsvinner, og blodårene blir normale!!

Rart, eller? Noen som har en formening?

Skrevet

Jeg har også masse, masse vann ;( 4 uker igjen også, så det kan bli verre...huff!

Prøver å drikke masse vann og sitte med bena høyt...

Skrevet

Jeg er plaget med mye vann i kroppen. Jeg har gått til fysioterapaut, som har "klemt ut vannet" 1 dag i uka. En litt ekkel følelse. Enn kjenner at vandret sildrer. I tillegg har hus lært meg noen øvelser som jeg gjør flere ganger pr. dag. De hjelper kroppen å drenere bort vannet.

Det finnes en avent gelè som heter leg and foot reviver, de solgte den på barns hus butikkene for et par år siden, fikk en halv tube av ei vennine. Det virket veldig bra. Maserte den inn på kvelden, så ble ikke beina så såre og ømme. Men den finner jeg ingen steder i Norge, fsnt ei som solgte en tube på ebay, men den nærmer seg tom, å når det skjer og tropevarmen kommer får jeg et problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...