19maigull Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Rimelig lei ordene: snuppa, tuppa spira og sambo.....finn gjerne på noe annet å kalle babyene deres!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 hvorfor er det du som bestemmer?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Her er det mini som gjelder En liten digresjon, snuppa, tuppa, spira og sambo er vel heller "kallenavn" fremfor forkortelser.. Forkortelser vil jeg anse som BF etc. Sambo til nød..
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 opplysning: sambo er ikke et kallenavn på ungen.... og hvorfor skal ikke de her inne få kalle ungene sine det de vil. Jeg kaller gutten min for trollet mitt.... er det godkjent hos deg?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Snuppa snuppa snuppa snuppa!!! Skriver det så mye jeg vil, uten å spørre deg om lov... Hva er egentlig snuppa forkortelse for a? Kallenavn vil jeg si...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 hva med oss som faktisk ikke syns det er galt å kalle dattera snuppa da? og som faktisk gjør det hele tiden både på nettet og i real life? skal vi ikke få skrive det vi kaller barnet for da?? selvom du er lei av at noen skriver det så er det noen som syns det er helt naturlig!! forskjellige meninger om det! så du må nok bare tåle at folk kaller barna o.l. slike kallenavn... jeg for min del liker ikke ordet sambo og bruker det aldri om mannen min her inne men klager ikke på de som syns det er greit å bruke for det!!
jentebanden Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har aldri sagt sambo om babyene mine. Dessuten er ikke dette forkortelser, men kallenavn.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 jeg kaller vel ungen min hva jeg vil. bryr meg veldig lite om at du er lei av visse ord.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 OMFG faktisk, noen som ikke veit hva forkortelser er! Det er sjelden når man har passert 14...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå