-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 ...bruker jeg det under et vanlig laken, eller alene?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 jeg har det oppå det vanlige lakenet, for da slipper jeg som oftest å skifte mere enn tisselakenet. oppå tisselakenet har jeg en gammel håndduk for at alt skal suges opp ved uhell, og ikke havne uttafor. så som regel holder det at jeg bytter håndduken og tisselakenet. slipper å ta helskift på senga hver morgen da.
Makko med to små gutter Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Du bruker det under vanlig laken ja. Det er ganske stor forskjell på tisselaken. Noen kan bli VELDIG klamme og ekle å ligge på. Vi har laken fra hansen og dysvik (har en søster som pga eplipsi må ha de i egen seng), disse er ganske ok å ligge på, og du blir ikke klam. Veit ikke helt om de kommer i barneseng størrelser eller i metervare eller hva (mamma fikser ;-)
gutteklubben grei Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Det blir litt klamt å ligge rett på tisselakenet, selv om det er frottert, så jeg har laken over. Det får heller bli litt ekstra vask ved uhell ;-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 jeg anbefaler ikke å ligge med tisselaken i senga.. vi hadde d under overmadrassen i tilfelle vannavgang å selv da ble vi super klamme å senge tøyet klistra seg fast til huden vår,, skikkelig ekkelt.. så til lillemann som kommer har vi kjøpt en besafe overmadrass som ikke skal bli klam å holde senga tør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå