to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 er det stort der?? noen spisesteder å anbefale? jeg drar 12 august. første gang jeg skal dit. skal bo på hotell bellavue...
hit og dit Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Eg var der for 14 år sidan. Tanta mi budde ti min gange utenfor byen. Eg husker ikkje så mykje derifra, men litt. Tanta mi tok meg og bestemor med rundt om på øya. Me var å ridde på hester, og på ei badestrand som ein måtte gå gjennom fjellet for å komme til. Der var det fantastisk nydelig. Siden albumene mine er nedpakka så finn eg ikkje ut navnet desverre. Var eg dåke hadde eg leigt bil og reist litt rundt. Me var og på ei av turiststrendene, og den var grusom, men den er nok ikkje representativ. Me var der fordi foreldra mine møttes på den stranda, og det var på 70-tallet, no er den skikkelig elendig.
Thunderstruck Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Henger meg på spm ditt jeg også:-) Reiser 9.aug vi da!
EnLitenPrins Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Var der med familien når jeg var liten Har vært der 3 ganger..Når jeg var 4, 7 og 12 år ER FANTASTISK DER ! Husker ikke navn på spiseplassene..Men jeg vet at jeg SKAL tilbake dit.
kaffikanna Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Flott reisemål!!! Bodde på Blue Star Viva Blue med halvpensjon, så spisesteder utenfor hotellet vet jeg lite om .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå