Monajenten Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S) TinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp 25.Nå har vi 2 sjefer i huset 26. 5 om dagen 27. Randine med januarbaby 28. Mammatiltofirbenteogentobent 29. TanteLilla 30. Bjørnen Collargol Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv! I går kveld hadde jeg besøk av kjæresten min, og han hadde lyst på noe godt. Så JEG kjørte på bensinstasjonen og kjøpte masse snop og sjokolade til ham, men jeg spiste ikke EN eneste bit! Spiste bringebær med vaniljekesam, og et knekkebrød istedenfor. Jeg er SÅ stolt av meg selv. Der brukte jeg virkelig viljestyrken jeg ikke har, og det føltes skikkelig godt. Jeg pleier ALDRI å klare noe sånt:-D Hvordan går det med dere da?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har vært på seiltur siden onsdag, og har hatt noen små utskeielser, ellers prøver jeg å holde meg til vann, knekkebrød, frukt og grønt Samt litt mosjon + trening
Monajenten Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Syns du er flink:-) Man må ikke ha dårlig samvittighet for utskeielser for det skjer en gang i blant, men det viktigste er å komme inn igjen på rett spor, og det har jo du klart! STÅ PÅ:-)
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 ... må nesten legge til at jeg egentlig ikke skal ned mer enn 2-3 kilo (max) - men vil helst spise sunt og trene (mer) fordi jeg ønsker å holde formen :-) STÅ PÅ du også! Du er jo knallflink!
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Bringebær og vaniljekesam er jo sykt godt da! Skulle nesten ikke tro at det er sunt! Skrittelleren er festet på beltet over fleskemagen, og så langt i dag viser den litt over 6000 skritt. Driver å sier til meg selv at jeg skal ta meg en joggetur når pode er i seng, men vi får se på det.... Må gi meg selv et gedigent spark i baken for å komme ut å jogge! Kommer tilbake med mat og joggerapport i kveld :-) Ha en flott dag damer!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Flinke, flinke, flinke Monis - som jeg synes er Super smukk uansett!! Eller hva det naa var dere kalte dere...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Hei!!! Mona, du er jo råflink! Stolt av deg! Dere andre også. Stå på jenter. Bare 3 dager til veiing! Selv har jeg vært kjempeflink...synes jeg selv da..hehe;) Frokost: Spist fitness med biola 0.1% fett Lunsj: salat med krepsehaler og reker Middag: laks med grønnsaker og purreløk (ikke potet eller saus) Kvelds: skal spise det etterpå. Tror det blir vanilje kesam med bær uten sukker;) Så må si jeg er fornøyd med dagen!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Da har jeg nettopp trent på trampoline i en halvtime + masse sit ups, push ups og lårøvelser.. *puh*. Har spist taco i dag *lalala* og 3 knekkebrød + drukket en del vann. Skal helst ikke ned noe, men håper jeg får litt mer muskler
Monajenten Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2008 Så flink du har vært å trene da!! Og lille Luri, du har jo vært kjempeflink med kostholdet også:-) Selv stod jeg opp litt sent i dag, så det ble aldri noe frokost, men jeg hadde en nutrilettshake til lunsj, og til middag ble det kyllingfilet med masse grønnsaker og fullkornsris. Etter på har jeg tenkt å spise knekkebrød med lettere brunost, og jordbær med vaniljekesam. Nam nam:-)
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Frokost: 3 ryvita med magerp pålegg, 1gl eplejuice og kaffe Lunsj: Gresk salat. kaffe Mellom: Nutrilettbar Mellom2: 2 Fiberrik med tranebær Middag: Pølsepanne: Kjøttpølser av kalkun, masse grønnsaker i form, stekt sammen i ovnen, servert med chilisaus. Kvelds: 3 Ryvita med magert pålegg og grønn te Antall skritt på meg i dag ble ikke mer enn 8879. Og joggeturen gikk i vasken..... Prøve å gå 12000 i morgen!
Smiiil :o) Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Så dyktige dere er. ) Jeg for min del har ikke vært så flink. Skeia ut i helga med kake og greier. Uff og uff. Men vært flinkere idag da... Bakte brød i morrest, så da har jeg spist litt for mye brød idag. Er vel ikke så lurt, men det er jo så himla godt. Gikk en times tur i marka i kveld da. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Frokost: en skål bringebær med fløte lunch: 1/3 av en grilla kylling middag: 15 reker surra i kokosmelk og hvitløk diverse iskaffe med soya, mer bringbær med fløte. Det er det jeg har spist i dag ja. Ingen trening i dag desverre. Før besto dagen min av å planlegge neste måltid. Nå tenker jeg nesten ikke på mat, og iallefall ikke kalorier! Deeeeilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå