mammagutten Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 lå våken i over en time i natt med konstante stikninger. har hørt at det er et modningstegn men ble ganske bekymret i natt.. startet med vonde kynnere å deretter kom stikningene. har aldri vært så mye plaget før så lurer på om jeg kanskje nærmer meg fødsel? er bare 35+5 så er jo litt tidlig å vil jo at gutten skal være der inne lengst mulig så han er ordentlig "ferdig" når han kommer. noen flere som kjenner seg igjen i dette? var så vondt at jeg måtte ligge helt stille. (følte forresten samtidig at ungen bare presset seg lenger å lenger nedover. vanskelig å forklare men han var utrolig aktiv sammen med stikningene å kynnerne..)
mammagutten Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2008 hadde forresten utrolig menssmerter i ryggen samtidig som kom takvis. (kjente de hele tiden men da jeg fikk kynnere å stikninger takvis ble smertene i ryggen verre. var så gale at jeg begynte å lure på om det var milde rier jeg hadde)
M by M Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Sånn har jeg hatt det i nesten 2 mnd nå. Er 38+4 nå og er like gravid. Er nok ungen som borrer seg ned i bekkenet og livmoren som trener seg opp. Bare prøv å slappe av når det kommer og ikke tenk noe mer over det. Tro meg, man blir rimelig gæern av å gå og tro at alle kynnere som er litt vonde er rier. Bare la de være. Når du går i fødsel, vil du ikke være i det minste tvil om at det er da det skjer. (sier jeg da, som er såååå utålmodig....selv om jeg egentlig vet bedre enn å gå og vente...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå