Gå til innhold

Bekkenplager 1 år etter fødsel,fler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bekkenløsning når jeg gikk gravid,men det har liksom ikke forsvunnet.Har hatt ca 10 behandlinger hos naprapat,men det har ikke hjulpet i det hele tatt,syns nesten det har blitt verre.Nå jobber jeg 60% med masse gåing men det gjør det bare verre.Noen andre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt endel med bekkenet etter fødselen. Det værste ga seg når jenta mi var ca 9 mnd, men jeg kjenner det godt enda når jeg er i aktivitet. Hun er nå 13 mnd.

Skrevet

Det har blitt bedre og bedre, men etter 20 mnd er det ikke helt borte. Jeg har ikke hatt noe behandling eller diagnose. Jeg bør ikke skreve for mye (hehe) eller dytte esker/møbler med foten f.eks, og jeg tar på meg sokker uten å løfte foten fra gulvet. Kjenner meg som en gammel dame til tider :/

Skrevet

Jeg har endelig begynt å bli bedre nå, 12 mnd etter fødsel.

Pussig nok var jeg ikke så plaget mens jeg var gravid, men ble gradvis verre etter fødselen.

Jeg har gått hos fysio.

Merker det fortsatt hvis jeg går litt for lenge, en drøy time eller mer, men er heldigvis mye bedre enn jeg var.

Skrevet

Har dere prøvd manuell terapi? (Fysioterapeut som også kan knekke litt (manipulere ledd).) Dette har jeg hatt stor nytte av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...