Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hun tar aldri bleietrening. Minste på snart 4 går ennå med bleie. Alle har brukt bleie til 4. Samme unge går med smokk hele dagen. Og et søsken som skal på skole til høsten sover med smokk. Hun reiser glttt 2 uker til syden uten ungene. Moren passer. Hun har sjelden alle 3 barne i helgene. Det er for slitsomt. Moren, søsken og svigerforeldre stiller opp. Hun er nylig blitt alenemor. Men hadde like mye pass før bruddet. Nå er hun i syden og lot ene ungen være igjen. For det var slitsomt å ha med alle. Hun kan jo være veldig søt og grei og. Vet hun har mye på seg. Men blir litt trist noen ganger over å se hvor enkle løsninger hun av og til tar. Blitt mye nei, nei, javel da.
AndreVonDrei Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hva vil du egentlig med dette innlegget? Sitte å baksnakke venninnen din på nett?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Å herregud.. er ikke dette et anonymforum? Kanskje jeg henvender meg her i stede for til noen som kjenner henne. Jeg synst synd på ungene hennes. Og dette plager meg. Kan jo være greit å høre om jeg evt overreagerer. Så lei moralske pekefingrer her inne.Blæh..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Er jo egentlig ganske vanskelig å bedømme for oss som ikke kjenner henne. Men alle vet jo at det er slitsomt med barn, men når man har fått dem så har man jo ansvar for dem uansett.
AndreVonDrei Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hvis du syntes synd på ungene hennes, så gjør noe med det davel. Ikke lett for en gjeng med hønns med litt for mye tid på hånden til å uttale seg om dette. Muligens du overdriver -muligens ikke! Etter de få svarene å bedømme er det vel lite sansynlig noe å ringe barnevernet om...
AndreVonDrei Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Dessuten: "Å herregud.. er ikke dette et anonymforum? Kanskje jeg henvender meg her i stede for til noen som kjenner henne." Kanskje du skulle drite i å snakke om det -heller snakke MED henne om det? Og hvis ikke du har noe annet behov for å hjelpe til eller finne ut om det virkelig ER noe å prate om i utgangspunktet, så ville jeg funnet noe annetå henge seg opp i.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes du er litt råtten mot venninna di jeg. Hu har det vel tøft da! Skulle du heller kanskje stilt litt mere opp da, enn ¨å sitte her å slenge med leppa. Har du tre unger alene? Og går du igjennom et brudd? Og uansett, hvor mye hun involverer familien er vel hennes valg. Det er vel ikke synd på ungene av den grunn. Kanskje du er litt sjalu også?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 syns heller du skal være ei venninne å støtte henne.. hva vi mener å syns blir somregel helt feil pga vi aner ikke åssen hun er eller om du er trangsynt. er mye som lurer under senga som du ikke vet sikkert. eller så virker det naturlig åpenlyst at hun er et menneske som har behov.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Må si jeg synes synd på venninna di som har ei venninne som deg! Hun trenger støtte, og alt du gjør er å snakke dritt om henne. Hva slags venninne er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg støtter deg jeg!!!! Virker som du trenger å høre det også etter alle de negative kommentarene her!!!! Forstår at unger ikke er lett, men hun har tross alt fått dem!!!!! Mange som mener det er stykt å si: men hun hadde et valg da hun var gravid!!!! Og det er hennes unger, ikke moren hennes sine eller søsken eller svigerforeldre. Enkle løsninger er ikke alltid tingen. Still opp overfor henne, men si også din mening!!! Prøv på en forsiktig måte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå