Gå til innhold

Tappen og utflod tidlig i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan tapp og utflod har vært hos dere som er gravide de siste dagene før ikm?

Synes ikke tappen er helt lukket her, men heller ikke helt åpen. (Har født før, men sjekket ikke noe da. Oppdaget det i uke 5..)

Har mer utflod enn jeg pleier, ligner på el-slim og noe klissete hvitt. Føler meg våt. Ellers litt menssmerter og ømme pupper. Tempen er fortsatt høy.

Tror vel egentlig at mensen kommer, men lever jo fortsatt i spenningen og håpet :-) Har ikm på torsdag tror jeg. Testet neg. på billigtest i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag (positiv el test ons, tors og fre). Har merket litt murring/ stikking i magen, og har bra med utflod. Ligner på EL slim hos meg også, og litt hvitt. Ingen ømme pupper her da. Du sier tempen forts er høy? hva slags forskjeller fra vanlig temp vil det si?

Min har også vært litt høyere :).. Testet igår (aaltfor tidlig), og såklart negativ. Spennende å se om du er gravid. Når tester du neste gang?

Skrevet

Nå har jeg skikkelige menssmerter, så nå kommer vel snart tanta her... Mye murring og mye utflod ennå. Puppene har gitt seg litt. Tempen er ca. en halv grad høyere enn normalt.

Jeg tester nok ikke før onsdag hvis ikke tanta er kommet før.

Skrevet

Mye slim her også...

6 dager på overtid med tanta og negativ test idag tidlig..Kjenner jeg er skuffet, men har ikke gitt helt opp håpet enda hvertfall...:)Klmarer meg til d..:)

Skrevet

Kom tanta, evnt test svar?

Her har spotting begynt.. Så, blir nok tanta, men håper fortsatt :)

Skrevet

Ingen tante, ingen spotting og negativ billigtest. Puppene er bare litt ømme nå. ikke spesielt mye. Glemte å sjekke tempen i dag. Håpet er vel ikke helt ute, men har ikke helt troen på dette. Men 3 pp er jo ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...