På vei igjen? Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Tror jeg må ta meg en pause fra bim en stund til jeg har fått roet meg litt. Stresser litt for mye med kan det være noe på gang nå etc..så jeg har lyst å stresse ned og ta hver dag med et smil og ikke bli lei meg for at det ikke har skjedd noe nå. Reiste opp på KK i går fordi jeg hadde hatt en del sammentrekninger og masse murringer, men jeg hadde null åpning, ingen modning og var lukket og livmortappen lå langt baktil, hun kunne kjenne antydning til der hvor åpningen skulle begynne å åpne seg. Så får håpe det kommer seg hvis jeg slapper mer av, selv om jeg vet folk kan gå i fødsel ved å være umoden først. Gir en lyd når jeg har født jeg..om jeg ikke kommer en tur innimellom, men ikke så mye som hittill.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Skjønner deg veldig godt jeg;-) Blir nesten hjernevasket her inne med altslags greier.. Har 14 uker igjen jeg,så jeg blir her en stund til God sommer:-)
2 fine små Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Avspenning er den aller beste foedselsforberedene kur man kan unne seg.... =o) Sove mye, legge deg mye med bena hoeyt, gjoere litt oevelser for bekkenbunnen og litt andre gode oevelser du kjenner til. Innstille deg paa (ser du har augustbaby) at det faktisk kan gaa baade en og flere uker til, faa hodet til aa forstaa at du ikke er helt i maal enda, men at det nok er litt fram i tid. Dersom man blir stresset og oensker aa kontrollere foedselsoeyeblikket, tror jeg man blir veldig skuffet, litt unoedvendig energibruk rett og slett.... =o) Saa det har du helt rett i, ta fri fra disse sidene her en stund og bare kos deg med helt andre ting. Barnet kommer naar det kommer. Masse lykke til!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Skjønner deg godt! Kos deg den siste tiden og masse lykke siste del av svangerskapet :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå