Hviteseil Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Dette er tida rundt IKM, er det vanleg- skal det vera slik. ??
Hviteseil Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Trenger svar eg. kor mykje er det vanleg å blø rundt IKM ?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei Dette er ikke noe svar, men jeg hadde det helt likt på onsdag. Jeg skulle hatt mensen på mandag. Hadde skikkelige mens-smerter mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Onsdag og torsdag blødde jeg litt, men så lite at jeg kunne brukt truseinnlegg. Vanligvis blør jeg i bøtter og spann. Har hatt negative tester hele veien. Har også testet etter el, for å sjekke om det kanskje var en forsinket el jeg hadde, men den har vært helt hvit inntil i går. Da var den rosa, men ikke like sterk som kontroll-streken. I dag har jeg hatt el-vondt (tror jeg) og hadde litt el-slim, så jeg lurer på om jeg snart får el igjen??? Jeg TROR ikke vi rakk el forrige gang, så jeg tror egentlig ikke at jeg kan være gravid. Tror det er syklus-tull etter p-pillestopp i mai. Hvis du finner ut at dette, kan du ikke skrive det da? Jeg lurer også fælt... Klem
Hviteseil Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Det skal eg gjera så fort eg får ein forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå