Gå til innhold

Gutsbestebarn jente + frø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi termin nesten på likt denne gangen?

Ser du har 101 dager igjen,og jeg har 100 dager.

Husker deg godt fra forrige gang. Du fikk jente på vinteren-07?

Januar februar??

Jeg fikk gutt i mai-07

Spennende å se hvem som kommer i mål først da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den. 30 okt. Fikk en jente jan. 07. Du kommer sikkert i mål før meg, har ingen tro på at jeg føde før termin denne gangen heller. Hva gjorde du sist.

Skrevet

Jeg har termin 29.okt.

Min forrige kom på selveste termindagen:-) God timing.

Jeg har en "feeling" på to-tre dager..

23 okt, 29 okt eller 1.nov.

Har ikke noe tro på at jeg kommer til å gå lengre enn 1.nov. ,dvs 3 dager over tiden.(kan selvsagt ta feil da..)

Min første fikk jeg 5 dager over termin,det er 9 år siden.

Så håper at kroppen min husker den siste best,som gikk veeeldig fort,og var på termin:-))

Skrevet

jeg husker dere begge fra bim, kalte meg da mye rart.. blant annet angelina24m/gutt .. fikk en gutt januar 07. Har termin i desember denne gangen. Gutsbestebarn; Fant den senga forresten.. må være den du mener.. Helene juniorseng.. lav.. med sprinkler på begge sider.. fins i hvit, svart og hvitvasket.. blir nok en sånn i hvit på junior her! Deilig å slippe å kjøpe enda en sprinkelseng.. den juniorsenga kosta 1890 svenske kroner i strømstad ( uten madrass).. mye kosta den på barnas hus da?

Sorry for sniking på tråden deres.. ;) hehe

Skrevet

Husker deg også angelina24m/gutt .

Jeg vet ikke hvilke farger den finnes i, men den var utstilt i hvitt. Sprinkler hele veien rundt, ingen åpning liksom. Tror den kosta 1790 NOK. var nettopp på tilbud til 1590 tror jeg, får håpe det ikke er noe de skal slutte med. Er en skjønn på Ikea også til 590 kr helt hvot med sauer skjært ut i hodeenden, men den har bare vanlig sengehest.

Skrevet

Sniker litt på tråden deres jeg også ;-)

Husker begge nickene fra sist jeg var gravid (fødte sommeren 07).

Hadde jo ikke trodd det skulle være særlig med "kjentfolk" her nå, men det er visst flere som har "gått for" to tette!

Håper dere har noen flotte graviditeter begge to :-))

Skrevet

Husker deg også, ja=) Men jeg er elendig i å huske hva jeg har diskutert med andre nick. Sjelden jeg legger det på minne av en eller annen grunn.

Skrevet

Husker deg også tingeling_80 :-)

Vi "gikk" ikke akkurat for to tette,det ble bare sånn.....

Skulle begynne på p-piller,dvs hadde tatt 3 stk,så glemte jeg to dager på rad,så tenkte jeg at jeg begynner på ny igjen i neste periode...

Den gang ei....... hahaha

Men det er vi jo glade for nå da:-)

Skrevet

Vi gikk inn for to tette, her må det hormonkurer til for å få store nok egg så her trengs det hverke p-piller eller andre kjipe ting. Kan jo selvfølgelig blir en "vi ikke går inn for" men sansynligheten er vel ikke større enn for andre som blir gravid på p-piller.

Skrevet

jeg husker også deg tingelingen=) Koselig å se noen flere "kjente" her;)

gutsbestebarn; ikea også ja.. sjekke internett siden jeg=) Likte den andre kjempe godt.. supert med sprinkler over hele=)

Skrevet

Det "ble vel bare sånn" her også, Dumle.

Satte inn en kobberspiral som tydeligvis ikke gjorde susen ;-)

Vi er også veldig glade, og litt vettaskremte ;-)

Skrevet

Jeg var så vettskremt at jeg brukte ukesvis på å egentlig glede meg....

Gutten min var ca 9 mnd da jeg fant ut jeg var gravid..

Men nå er jeg glad;-)

Mannen min har vært glad hele tiden han... Heldige han.

Han har alltid sagt han vil ha 3 i baksetet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...