Dailis Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Og jeg har IKKE plass. Det er ikke flere plasser heller etter det hun kunne si. Ingen restplasser ved universitetet. JEg er så forbannet!!!!! Og ikke får jeg snakket med saksbehandler før om en uke, og da er fristene ute. Faens dritt! Hvorfor i helsikke sa de at alt er i orden når det ikke var tilfelle. Så nå er jobben sagt opp, og jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre til høsten. Jeg er sint! Gikk det bedre for dere andre?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 du kan ringe universitetet selv og snakke med dem, det kan hede at det dukker opp noen plasser i løpet av høsten. En kompis av meg maste seg faktisk igjennom tre måndter (ennå han var ganske langt nede på lista) og fikk plass til slutt.Ellers så går det ann å gå inn på samordnaopptak.no der har de en link til restplasser. Kanskje du finner noe ledig som passer der? (der er det førstemann til plassen prinsippet) hva er det du hadde tenkt å studere da?
Ellabella* Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg tenkte også jeg skulle ringe og høre hvilke plass jeg ligger på...har kommet inn på tredjevalget, men vil jo helst ha første eller andre valg for da slipper jeg og flytte... Hvor ringer man egentlig?
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Kanskje noen ikke møter til studiestart og du kan få plass allikevel?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 hvis du kikker på samordnaopptak.no så trur jeg du skal finne et telefon nr der:)
Dailis Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Det er noe forbakset dritt. De kunne spart seg for å si at alt var i orden.
Gjest -<<- Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Hvilket universitet og hva vil du inn på? Dersom det skulle være UiO og restplass hadde vært ok, kan det fortsatt la seg gjøre via enkeltemneordningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå