Gå til innhold

Noen som har vært i Hammamet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit en uke i september, noen som har vært der? Vi skal bo på Fourati

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg og samboeren var i Hammamet i fjor september. Og vi bodde på Fourati:)

Noe jeg kan hjelpe deg med:) ?

Skrevet

Er det så flott som det ser ut som? Ser jo ut som ett utrolig flott sted, og hotellet ser veldig bra ut. Vi har bestilt på restplass.no, så vi har ikke gitt så mye for det. Vi snakker om å reise tilbake i to uker neste år hvis vi trives, husker du hvor mye dere betalte sånn ca? Og når på året var dere der? Noen tips? :-)

Skrevet

Så akkurat nå at det stod september... hehe

Skrevet

hei igjen.

Det er et bra hotell, stort område med egen strand og basseng, noe som jeg synes var genialt! Er rent og fint, også rommene.

vi var en uke og betalte rundt 7000,- var absolutt verdt det. Vi var med på en to dagerstur til sahara. det må dere hoppe oå om dere får mulighet! Er en kjempe opplevlse hvor man får ridd på kamel, jeep safari til stedet hvor star wars episode 1 ble spilt inn pluss maange flere flotte opplevelser! helt fantastisk!

En ting dere bør styr unna er båttur, eller pirattur som de også kaller det. Det var rett å slett bare kjedelig.... Hehehe

Men om du vil vite mer kan du jo sende meg en mail, kanskje jeg kan rote frem noen bilder også:) mail: [email protected]

Vi hadde en så fin tur at vår lille pode ble født 9 mnd. etterpå;)

Skrevet

vi får satse på at vi ikke får en ny pode 9 mnd senere ;-) Mail er sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...