Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 det irriterer meg.... Her ligger jeg i sofaen eller senga dag ut og dag inn og får ikke hvert med på noe gøy, men empati finnes ikke.... Nå går han rundt her og er sur for at han må ta i et tak... Kjeftet i det han gikk ut for å jobbe, kan du begynne på det hæl.... soverommet? Joda jeg kan begynne jeg... men om du blir fornøyd når du kommer inn og ser jeg ligger i senga og krøker meg igjen uten at rommet er ferdig.... det tror jeg ikke..... Lurer på hvor dårlig en må være for å få en liten smule empati fra den gubben.... innlagt på sykehuset kanskje? nei tror ikke det heller er godt nok... må være mora som er syk..... Ho får empati ho.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... er det flere sånn mannfolk, eller er det bare min? skader det virkelig å komme bort en gang innimellom og høre hvordan det går, om man behøver noe eller et eller ennet? Mener ikke han skal sitte ved sengekanten og dille dulle hele tiden, men en liten kommentar eller noe som fikk meg til å skjønne at han forstår i det minste.... Nå er han jo bare sur og gretten og syter over alt som en liten unge..... (er i uke 8 og sliter med MYE kvalme)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Drikker han mye, røyker hasj eller lider av annen avhengighet? Da mister man ofte mye av empati man burde ha for andre og blir sinnsykt egosentrert. Min mann vet ikke hva godt han kan gjøre for meg om jeg ikke føler meg bra. Pusser opp, rydder, lager mat, vasker osv. Kunne ikke funnet en bedre. De som jeg ser rundt meg som har en mann som ikke bryr seg så mye, men er umoden og egoistisk er de mennene som ikke har kontakt med følelsene sine eller lider av en eller annen avhengighet eller er mammadalter.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Drikker han mye, røyker hasj eller lider av annen avhengighet? Nei, Nei og Nei.... Men mammadalt JA!!!! Skjønner ikke hvorfor det er null empati i det hele tatt. Blir så skuffa hver gang jeg "oppdager" det.... Jeg ber bare om en bitte bitte liten oppmerksomhet... *tåre* Føler meg som en syteklump, enda jeg ikke er det i det hele tatt.... Når jeg viser jeg er dårlig/syk så er jeg det også.... Pleier for det å skjule mine vondter og plager, helt til jeg ikke klarer skjule det mere...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Min er sånn desverre.. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke vasker klærne hans om dagen. Orker så vidt å komme meg til jobb og tilbake. Da er jeg ferdig og skulle ønske jeg kunne få ferdig middag når ejg kom hjem og så lagt meg noen timer. Men han blir sur når jeg sover etter jobb.. Så dritt lei sånne mammadalt gutter hvor moren gjør absolutt alt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg går for å ha kapret drømmemannen i manges øyne. Men når jeg er syk eller gravid er det ikke mye empati å hente. Husker jeg lå i ekstrem svangerskapskvalme i påska. Hadde da to unger til. Han var så dritsur at han ikke fikk reise på fjellet at han knapt snakket med meg. Tragisk når man er så dårlig og de synst synd på seg selv. Gikk noen måneder før jeg ble glad i mannen min etter det. Han tok ikke fri en dag for å hjelpe meg med barna. Så tror rett og slett mange menn ikke har det genet. Og klager vi da blir det iallefall bråk.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Tror det er vanskelig å gjøre noe med en voksen mann som er en mammadalt gutt. Er veldig synd. Har vært med en slik selv. Han tok moren sin helt for gitt, krevde og var der hver gang han trengte noe. Enten "trøst", penger, middag o.l. Kjøpte ikke morsdagsgave til henne og viste henne lite respekt. Han tok meg også for gitt!! Han jeg er sammen med nå er veldig høflig og snill med moren sin. Helt annen oppførsel på han. Og han behandler meg bra også. Tror man kan se på menn hvordan de er mot kvinner ved å se på hvordan de behandler moren sin. Jeg har i allefall fått nok at de menn som moren har sydd puter under ræva på dem.Og aldri krevd at de bidrar med noe selv i huset. Er viktig at gutter må delta fra de er små. Min mann måtte hjelpe til med både oppvask,støvsuging o.l og er vant til å hjelpe til.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Sånn var eksen min og. Han gjorde aldri noe i huset uten at jeg maste. En sommer hadde vi begge ferie og jeg spurte om han gadd å vaske opp siden jeg alltid gjorde det. Da bla han så sur at han nesten knuste alle tallerkene i vasken. Da var det et helt år siden han vaska opp sist. Hvis han endelig gikk med på å støvsuge så måtte jeg gjøre tilsvarende husarbeid selv om jeg gjorde det hver eneste dag. Han var en drittsekk. Dessuten lo han hvis han så overvektige folk på tv. Jeg spurte hva som ville skje med oss om jeg la på meg når jeg ble gravid, og da sa han at det gikk jo an å trene masse selv om man var gravid.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 å jadda. flere med slike mannfolk. nesten så en skulle tro at den svære magen ikke eksisterer for han. han ser den rett og slett ikke. men mora, hu er syk hu, å så synd som det er på hu... kjøss katta sier jeg. hu klarer seg bedre enn de fleste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå